Poster: Estacy
Ecler Evo 4 is een leuk mengpaneel, en in combinatie met die CDJ's heb je een lekker setje!
Poster: T-to-the-J
Xone42 Is inderdaad ook een zeer leuke mixer. Echter is deze mixer al gouw 600 euro, en zoals de ts aangeeft heeft deze graag effecten. Of anders een xone 42 met een efx500. Deze efx500 kost je 100 euro op marktplaats.
Poster: Mixt-Ape
Bwa, dan zou ik liever voor de 92 gaan. Zeker omwille van de EQ!
Poster: yanmik
Ik ben zeker overtuigd van de kwaliteit van A&H maar aangezien deze geen effecten hebben op de mixers vrees ik dat A&H zal afvallen.
In vergelijking met Reloop, Pioneer, Ecler en zelfs een zeer goedkope Behringer welke wel al effecten hebben.
Wil ook niet direct een mixer EN een extra effectenbak zoals een efx500 hebben, ook qua prijs wordt dit dan om te starten te veel.
Poster: yanmik
Sorry maar het merk Denon heeft mij nooit aangesproken.
Niet voor hifi en niet voor dj materiaal.
Pioneer is misschien niet goedkoop maar heeft wel de reputatie en daarvoor betaal je dus ook.
Het is niet dat Pioneer voor mijn budget te duur is, ik wil alleen op dit moment, om te beginnen niet direct een Pioneer set van 5000 euro gaan betalen.
Vandaar dat ik op zoek ben naar beste prijs/kwaliteit/mogelijkheden.
Poster: Tekhead
Heeft Pioneer je dan wel aangesproken als HIFI merk ? Laat me niet lachen he, je betaald dus vooral voor een reputatie en niet voor kwaliteit ? mmm vreemde gedachte, maar ieders het zijne zeker.
Poster: TH3llC
het merk denon heeft mij persoonlijk ook nooit aangesproken, ik zeg niet dat het een slecht merk is, totaal niet.
maar moet er wel bijzeggen dat ik ook nooit op een denon set heb gedraait
pioneer spreekt me wel aan, waarom? geen idee
niet dat ik een pioneer freak ben ofzo..
Heeft Pioneer je dan wel aangesproken als HIFI merk ? Laat me niet lachen he, je betaald dus vooral voor een reputatie en niet voor kwaliteit ? mmm vreemde gedachte, maar ieders het zijne zeker.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.