ff voorstellen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

p-wee    posted on 20-09-2010 15:40
Goedemiddag Mensen,

gloedjenieuw op dit forum. ik ben Jeroen, 25 jaar uit buurt van nijmegen

sinds +/- een half jaartje weer begonnen met draaien. ik had vanaf mn 12e al een simpel vinyl setje met hardcore platen. Ik wil het nu serieus goed leren en ben nog bezig goed leren beatmatchen. (vroeger vond ik het leuk om gewoon te rommelen zonder ook maar enige techniek haha) pfff je denkt dat er nooit een eind aan komt maar toch wordt je al snel beter. ik draai nu techno en techhouse.?

?leuk om te lezen hier dat iedereen geinteresserd is in elkaars dingen en elkaar wil helpen!?

ik had al de dj booths van anderen zitten bewonderen, zijn er uberhaput nog mensen die met vinyl draaien?? Thumbs Up ?ik zie bijna alleen maar CD'js!?

?groetjes?

What do you think about ff voorstellen ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 20-09-2010 15:42
Welkom!
Gerdo    posted on 20-09-2010 16:10
welkom en veel plezier hier. Er zijn nog wel een aantal mensen hier die met vinyl draaien hoor. Die zullen je ook wel begroeten.
dj-zero    posted on 20-09-2010 22:21
welkomHappy, laughing
-Richard-    posted on 20-09-2010 22:23
Welkom @ DJR!
Winston    posted on 20-09-2010 22:31
welkom p-wee (geen herman)
Tic Toc
TH3llC    posted on 20-09-2010 23:24
welkom, hier zijn genoeg dj's die met vynil draaien
Dolivieira    posted on 20-09-2010 23:46
Idd. Ik draai af en toe ook nog vinyl. Maar welkom hier op DJR.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
p-wee    posted on 21-09-2010 16:52
dank voor de reacties!?

ik was idd even verder gaan kijken in de booth's van de members en kwam nog wat vinyl tegen! cool om te zien trouwens, hoe iedereen zijn opstelling heeft en wat voor gear..en iedereen geeft tips en advies, valt me echt op op deze site en dat is wel super natuurlijk..

heb overigens helemaal niks tegen cd's spelers maar ik vind vinyl toch wat hebben, en een superfeeling lekker met je hand op n 'echte' plaat.

overigens, ik draai op 2 Citronic PDL's MKII TT's , Gemini PS626 pro, Stanton DJ PRO 2000

voor de toekomst; misschien 2 leuke technics SL1210, of een nieuwe mixer (Reloop RMX40 DSP in gedachten) ??

?
Estacy    posted on 21-09-2010 17:00
ik draai nog met vinyl!
ik zie dat je uit Nijmegen komt, veel bij de waaghals zeker? en techno ook nog es!?

maar Welcome @ DJR!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
p-wee    posted on 21-09-2010 17:47
@Estacy

cool! Cool?Cool?
ik check idd wel regelmatig de waaghals, maar ik moet zeggen er komt niet veel nieuws bij, dus ik bestel nu ook vinyl online wat overigens ook ideaal is hoor! maarja soms wil je toch ff lekker in de winkel door die platenbakken speuren!

en zeker, een echte techno freak! jij ook??? ??
Estacy    posted on 21-09-2010 17:48
jaja! maar de waaghals heeft veel oude techno, en laat ik dat nou net mooi vinden!
p-wee    posted on 22-09-2010 12:28
owww dat hebben ze zeker ja, de ouderwetse techno! ?en als je mazzel hebt voor een paar euro..
en waar moet ik dan aan denken?

de 'oude' marco carola, cari lekebush, rush?? ?

af en toe idd wel heerlijk hoor om nog te horen. maar ik vind de hedendaagse techno na die hele minimal dip wel echt weer genieten hoor!! ?

?
djroy16    posted on 22-09-2010 16:12
Welkom!

Ik heb ook nog een grote collectie vinyl staan met alle hardcore en hardstyle klappers van een jaar of 10 - 15 geleden. Helaas heb ik geen sl-en meer...

Succes
Estacy    posted on 22-09-2010 16:13
Poster: p-wee
owww dat hebben ze zeker ja, de ouderwetse techno! ?en als je mazzel hebt voor een paar euro..
en waar moet ik dan aan denken?

de 'oude' marco carola, cari lekebush, rush?? ?

af en toe idd wel heerlijk hoor om nog te horen. maar ik vind de hedendaagse techno na die hele minimal dip wel echt weer genieten hoor!! ?

ik vond de minimal dip maar niks... maar labels als primate enzo. En Marco Carola idd. Lars klein etc etc
Tekhead    posted on 23-09-2010 11:04
Welkom,idd, er zijn er nog menige hier die draaien met vinyl, al wordt het stillaan zeldzamer, maar IKKKKKKKEEEE draai vinyl. En i am a die hard Techno fan.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 23-09-2010 @ 11:07:44 (1%)
Xurion    posted on 23-09-2010 11:10
Hey naamgenoot :P
p-wee    posted on 23-09-2010 15:17
@ Estacy.
idd ik vond die minimal hype ook niet echt wat, hoewel ik ?wel echt kon genieten van de setjes van bv Magda en Wighnomy borthers.?
van tegenwoordig vind ik wel genieten hoor, jij niet?? labels al 100% pure, plus 8, pokerflat enz..

@ xurion
hey nog n Jeroen! gezellig...

@Tekhead
cool, ook een vinyl and techno lover!

dank aan allen van DJR voor het warme welkom hier!! ??
User edit by p-wee on 23-09-2010 @ 15:19:23 (3%)
Tekhead    posted on 23-09-2010 15:23

@Tekhead
cool, ook een vinyl and techno lover!?

?

TILL I DIE !!!
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Estacy    posted on 23-09-2010 16:27

van tegenwoordig vind ik wel genieten hoor, jij niet?? labels al 100% pure, plus 8, pokerflat enz..

Subcult, Patterns, P-series dat zijn labels die ik lekkere muziek uitbrengen

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

237 Users online: 49 Guests (188 Unknown)
Pages generated today : 1.591
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.408.225