ik zou graag de stand van zaken nog is bekijken aangezien ik hard aan het oefenen ben. Daarom zou ik willen vragen om een keertje naar mijn mix te luisteren en wat feedback te geven. Dit kan ik wel goed gebruiken.
Ik vind dat er heel wat rommelige overgangen in zitten. Je start platen soms op het verkeerde moment in. Ik denk dat je te veel platen in je mixje wilt stoppen en dus snel de volgende plaat in wil mixen. Door die gehaastheid klinkt het niet echt lekker. Op 9 min 10 sec luister zelf maar terug daar lopen de beats niet helemaal lekker over elkaar. Dus mijn tip is laat de plaat maar wat langer lopen niet te snel een volgende plaat inmixen. Dit gaat later wel makelijker.
succes
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.