Poster: Esmee
De plaatselijke discotheek hier is ook met het weekend leger...
Poster: tek-zotic
achja de fout ligt bij het publiek:
vroeger ging je naar een discotheek voor de muziek ( 1 of 2 Dj's, meestal onbekend van naam ) zorgden een hele avond voor sfeer, nu moet het steeds om ter duurste ne dikste line up gaan om een beetje volk te trekken,
dit maakt dan weer dat de grote discotheken met veel geld enkel groter worden en de kleintjes enkel maar uitsterven. Mensen gaan niet meer voor de muziek maar voor de line up
Poster: EleMentcp
challenge? iedegeval daar is het probleem dat daar elke week dezelfde residant stond (dennis the menace) en die speelde elke week hetzelfde setje zelfde overgangen en zelfde nummers, wisselde paar keer in de maand ze nummers, gevolg elke week was hetzelfde mensen bleven weg.
Poster: Esmee
Ja precies, datzelfde setje wordt met de week saaier, nou kom ik dr niet iedereen weekend, maar dat is ook alleen maar wat ik hoor van vrienden. + Uitgaan is gewoon duur, ik haal zelf vaak met vrienden wat drank bij de spermarkt en daar vermaakt je je ook wel een hele avond mee. Ook gezellig, stuk minder duur.
Poster: focus
Het lijkt me trouwens eigenlijk wel dat de kleinere dance-caf?'s / feestcaf?'s het vaak nog wel lekker doen...
Poster: MaximDJ
Njah, Takens zit hier elk weekend bomvol. 2300 man ong. Drankje kost daar ? 1,80 en er staat altijd wel een dikke Line-Up. Toch draait het bedrijf erg goed.
Poster: Estacy
in de zenith paste er ong. 6000....
nou hij is weer open ik ga idegeval naar de 'grand opening' op 2 oktober,?nieuwe eigenaar dus miss ok weer nieuwe dj's en nieuwe muziek.
Poster: dj-nick
Het 16+ publiek in Hoofddorp heeft in de tijd dat Challenge/Imperium/Challenge2.0 dicht was andere locaties gezocht en zijn daar aan gewend geraakt. De 18+ bezoekers stappen net zo makkelijk in de auto naar Amsterdam.
Ik heb de cijfers gezien van de Challenge, geloof me die halen het 3 jarig bestaan niet meer....
geloof me het 16+ plubliek die heeft niet veel anders te zoeken hier in hoofddorp. Er is gewoon niet zoveel hier:P amsterdam is leuk maar niet voor idereen altijd even makkelijk. Ik denk dat challenge in eht begin weer klantjes gaat trekken maar zoals je al zei 3 jarig bestaan gaan ze niet halen nee
Poster: tek-zotic
achja de fout ligt bij het publiek:
vroeger ging je naar een discotheek voor de muziek ( 1 of 2 Dj's, meestal onbekend van naam ) zorgden een hele avond voor sfeer, nu moet het steeds om ter duurste ne dikste line up gaan om een beetje volk te trekken,
dit maakt dan weer dat de grote discotheken met veel geld enkel groter worden en de kleintjes enkel maar uitsterven. Mensen gaan niet meer voor de muziek maar voor de line up
Poster: Mixt-Ape
Het is toch 100% normaal dat je naar de evenementen met de beste line-ups gaat? Er zijn tegenwoordig zoveel evenementen, als je dan toch kan kiezen dan ga je gewoon naar het event met de beste line-up.
Je zegt ook: 'Mensen gaan niet meer voor de muziek maar voor de line-up.'
Hoe kan je nu voor de muziek gaan als je geen enkele naam op de line-up kent?
Poster: MaximDJ
Nee hoor, 9000 om precies te zijnMaar dat was ook TE groot