Poster: JonasVerdickt
Sorry hoor maar het was mijn neef die het schreef dus ja hij zal hem wel binnekort aanmelden zei hij
Poster: Tekhead
De naam deafdj, zoals al hun producten, veel te duur, je zou kompleet van de pot moeten gerukt worden als je die cases van Pioneer koopt.
oke toch bedankt voor de schrijftips(en waarom ik wat boos was ik heb ADHD en ik kan mij bijna nooit inhouden daarom)
Poster: Lead
Pioneer gebruikt dik plaat materiaal, dik aluminium voor de buitenkant. Het schuim wat in de ProDJuser koffers zit is grijs, grof en er zitten 3/4 stips aan elkaar vast met klitteband.....
Pioneer laat schuim met laser uitsnijden uit 1 stuk. Tevens zit er een print aan de buitenkant. De Pioneer koffers zorgen er ook voor de het Jogwheel ten alle tijden vrij loopt. Ook tijdens transport mag deze niet aangedrukt worden.... In de eerdere kisten van ProDJuser zat een stuk schuim dat het jogwheel aandrukte om de CDJ tijdens transport op zijn plaats te houden....
Poster: Nvie
Zo, misschien helpt ABN?
Mixen met een flycase?
1: Het is Flightcase
2: Een Flightcase is van hout, en heeft geen faders. Valt dus moeilijk mee te mixen.
En wat voor functies?
Wat ik het beste zou pakken mijn gear?
Vacature: TOLK!
Gaan de Nederlanders weer taalles geven aan de Vlamingen ? O ja, juist, wij zijn maar van die domme Belgen he Jonas (die weten wat ADHD is).
Low answer vind ik dat NVIE !!
Poster: TekheadPoster: Nvie
Gaan de Nederlanders weer taalles geven aan de Vlamingen ? O ja, juist, wij zijn maar van die domme Belgen he Jonas (die weten wat ADHD is).
Low answer vind ik dat NVIE !!
Poster: JorritPoster: Tekhead
De naam deafdj, zoals al hun producten, veel te duur, je zou kompleet van de pot moeten gerukt worden als je die cases van Pioneer koopt.
Opzich zou het wel iets rustiger kunnen, ik kan me voorstellen dat een pioneer-case gebruiker er niet op zit te wachten dat hij van de pot gerukt is...
Verder is het duidelijk wat Lead zegt, en helaas: voor kwaliteit betaal je. Maar als de Jog van 1200/1300 euro dure CDJ-1000 naar de knoppen gaat door een budget case ben je verder van huis.
dus gewoon gaan kijken achter pioneer dat raden de meets eaan(je moet weten men neef is nogal onhandig in dat soort dingen)
Poster: Tekhead
Voor 1200,00 € !!!!!!! is dat een gouden case of watoja, pioneer is high end flightcase hahaha, dat is een case voor johnny's met dat levensgroot pioneer logo erop.