Verzekering Drive-in Show
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaximDJ    posted on 18-09-2010 11:13
Hoi Iedereen,

Ik vroeg mij af hoe mensen met een Drive-in Show hier, die show verzekerd hebben. IK heb nu een verzekering voor de gehele installatie, maar wil een nieuwe.

Dus, hoe heb jij dus je apparatuur/Drive-in Show verzekert, waar en waartegen en voor hoeveel (als je dat bekend wil makenWinking my eye )

Dit zou mij erg veel helpen

Greetz,
Maxim
Party Sensations. Excellence in entertainment.

What do you think about Verzekering Drive-in Show ??

Vote :   

poedel    posted on 18-09-2010 15:25
Interessant topic! Ben ook wel geinteresseerd hoe men dat doet. Zou ik nl ook moeten doen?Cool
Victor    posted on 18-09-2010 20:43
De apparatuur is bij mij verzekerd zolang het in de opslag staat. Die opslag is beveiligd met een certificaat voor een bepaalde klasse en dat heeft de verzekeringsmaatschappij ook bekeken en gecontroleerd. Zo is er een alarminstallatie met doorkoppeling naar een meldkamer en alarmopvolging. Zonder dat alles is het vrijwel onmogelijk tegen een normaal bedrag te verzekeren.

Onderweg is het niet verzekerd. Dat kan wel, maar dat maakt het echt te duur.

Verder ben ik verzekerd voor wettelijke aansprakelijkheid, dus als er door onze schuld iets misgaat waardoor er schade ontstaat is dat gedekt.

Ik ben verzekerd bij Interpolis.
pieterb    posted on 19-09-2010 20:54
ik nog niet.... zal dit binnekort maar wel even doen... Happy, laughing lijkt me verstandig
poedel    posted on 20-09-2010 16:47
Interessant verhaal Victor, niet echt bij mij van toepassing omdat het nog bij ons thuis in de garage past, maar menig bedrijf zal het dus zo doen.

En hoe doen jullie het dan als er wat verhuurt word (wat neem ik aan wel eens het geval is), wordt er dan een contract met borg oid opgesteld en ondertekend?

MaximDJ    posted on 20-09-2010 17:25
@Poedel,

Ja maar als het in je schuur staat ben je gewoon inboedel verzekerd. Dit is vaak tot MAXIMAAL ? 4000 / ? 4500 tenzij je een upgrade doet...Maar dan wordt het erg duur
maarten_geurts    posted on 20-09-2010 19:23
Wij hebben een instrumentenverzekering. Een inboedel verzekering is niet toereikend voor je apparatuur, zeker niet met n drive-inn show.
MaximDJ    posted on 20-04-2011 21:40
Ik kick nogmaals dit topic omdat ik hier echt benieuwd naar ben. Ik weet niet of de kennis bij DJR aanwezig is...
Maar HOE verzeker in mijn Drive in show, denk dan niet aan diefstal, maar meer aan een show. Neem de volgende situatie:

Ik draai, en tijdens het draaien valt een van mijn lampen op het hoofd van een aanwezige op de dansvloer, en ze heeft een oog blind. Hoe verzeker ik mij hiertegen
Yorick    posted on 20-04-2011 21:46
Door je lamp beter op te hangen en safety te gebruiken..

Nee,, Je kan dit best vragen bij je boekhouder (mocht je een pro hebben).
Via mijn boekhouder ben ik erg veel te weten gekomen..
MaximDJ    posted on 20-04-2011 22:05
Thnx voor de tip. Martijn (Limb) zei dit ook al. Ik denk dat ik dat sowieso ga doen. Heb zelf geen boekhouder, maar mijn oom is boekhouder, dus die kan ik daar wel naar vragen.

Klopt, ik hang mijn lampen altijd met safety op, maar er kan natuurlijk altijd iets gebeuren..
Victor    posted on 21-04-2011 09:38
Voor dit soort risico's?moet je een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering afsluiten.
MaximDJ    posted on 21-04-2011 16:13
Thnx voor de duidelijke tip! Ik ga hier achteraan!

This is an old Topic

No new postings for 5.247 days.
 Post CommentThat would be 174.9 months
or a whopping 14.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

209 Users online: 171 Guests (38 Unknown)
Pages generated today : 31.164
Most visitors online this month : 350
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.029.192