vandaag de hele dag bezig geweest aan dit nummer, benbenieuwd wat jullie er van vinden! tips en adviezen zijn uiteraard welkom!
What do you think about [P] Lucalicious - Fat ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
misschien een tijdje geleden weer, maar zijn er nog mensen die tips of opmerkingen hebben naar aanleiding van dit nummer? ?zou ik erg op prijs stellen namelijk haha!
hhhmmm die ge sidechained noise (of hoe je dat ook schijft) vind ik te snel ''aan en uit gaan'' als je begrijpt wat ik bedoel. en dat basloopje trekt me niet egt maar verder wel ok? voor de bass zou ik iets doen wat meer pas bij de lead.
oke dankje! ja kan wel kloppen, vond het zelf wel passen zo, dat snellen sidechainen. en die basslijn vind ik zelf juist vet haah, maar ieder zo zijn smaak he, in iedergeval bedankt voor de feedback!
This is an old Topic
No new postings for 5.270 days. Post CommentThat would be 175.7 months or a whopping 14.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.