Poster: djdolivieira
Bambam heeft inderdaad heel veel, Deze man is al zo lang bezig. En Bambam is ook een beetje verslaafd (Begrijp me niet verkeerd Marc, Niet negatief bedoeld). Wat deze man heeft staan heeft hier denk ik niemand. Hij zou zo 7 losse studios kunnen bouwen. Maar wel heel mooi spul heeft deze man. Het heeft wel een voordeel deze man hier te hebben. Heb je een produceer vraag dan weet hij altijd wel antwoord.
Poster: Illusion
Als je die onder de knie hebt is ?het alleen maar makkelijker??FL is juist heel gebruikersvriendelijk.
Poster: djdolivieira
En Bambam is ook een beetje verslaafd (Begrijp me niet verkeerd Marc, Niet negatief bedoeld).
Poster: feranoPoster: Illusion
....Ga jij maar eens vst tijdens een nummer veranderen, dat gaat nooit honderd procent zoals je het wilt.
Bij mij wel
Poster: DJBernd
- geluidskaarten zodat ik 24 kanalen kan opnemen,
welke juist ben ik nog niet aan uit.
Poster: Prozei
24 anologe kanalen geluidskaart is niet makkelijk te vinden.
of je moet er een paar 2 ad converters bij kopen.
dan wordt de zoektocht een stuk makkelijker.
Poster: Illusion
Ziet er zeer interesant uit:d Eens kijken of er een demotje van is.
Poster: bambamstudio
Een nieuwe stap gezet: Aangeschaft een MacBook Pro (7200 toeren HD, 8 GB geheugen, 3.06 GHz processor) en Logic Pro 9
Poster: bambamstudio
Ik mag niet klagenMomenteel ben ik bezig met het geven van workshops en cursussen, ben voor de LOI de producers cursus aan het herzien, ben wat aan het beta testen voor Rob Papen en Steinberg, en ow ja, tussen door nog een aantal producties.....
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.