Poster: Foxxer
Cubase sx 3.0
Reason 4.0
ableton live
een hele berg vst's en effecten
Poster: Tizio
PC:Intel Q6600 Quad Core 2,4 Ghz4GB Ram (1066) van GEIL
Geforce 9800 GTX van Xfx
22'' scherm (1680x1050) van Iiyama
Software:
Logic Studio 8En ja, dat is voor op de mac maar heb osx op de pc gezet want de pc is niet zo lang geleden nog geupgrade en dan is het zonde om dan een geheel nieuwe computer (mac in dit geval) aan te schaffen.
Poster: Luni-B
wat voor mac pc heb jij? als ik het goed begrijp heb jij osx op een xp pc gezet? kan je me vertellen hoe ik heb ook nog een mac book wil ik de besturing ook wel is op mijn pc knallen.. aangezien de coderingen helemaal anders zijn gaat dat niet zo 1 2 3 , heb zelf eerlijk gezegd nog niet echt gezocht hoe het wel moest.
Poster: bambamstudio
Vandaag is er nieuwe software bijgekomen: Mastering Software van Brainworx: bx_dynEQ.
Nog meer nieuws:
EINDELIJK mag ik er over zeggen, Ik heb dit stukje software al een paar maanden in huis omdat ik Beta tester ben voor Rob Papen: zijn nieuwste creatie is de SubBoomBass. Als je goede software zoekt voor vette diepe basjes en kicks, zoek niet verder!!!!
Poster: bartezzz
comp:
- mac pro
- macbook white
- macbook silver (unibody)
software:
- ableton live 7
- logic pro
- reason 4
-?Soundtrack Pro
hardware: (moet nog geleverd worden)
- akai mpk 49
Poster: StagiarPoster: bartezzz
comp:
Ben je trouwens een fan, of de echte Bart C?
Ik neem aan een fan, want ik kan me niet voorstellen dat Barthezz 17 jaar is
Poster: TwizzPoster: Stagiar
Ik neem aan een fan, want ik kan me niet voorstellen dat Barthezz 17 jaar is
Nu je het zegt, inderdaadAl vind ik het ook weer vreemd dat iemand van 17 zo'n gigantische setup heeft, maar dat kan natuurlijk ook gewoon zo zijn.
Poster: StagiarPoster: TwizzPoster: Stagiar
Nu je het zegt, inderdaadAl vind ik het ook weer vreemd dat iemand van 17 zo'n gigantische setup heeft, maar dat kan natuurlijk ook gewoon zo zijn.
haha nee dit is een oude inlog naam want ik zit toch wel al een paar jaar op het forum,ik heb de mac pro en een macbook voor produceren en de andere macbook vooral voor draaien.en me setup, ja daar heb ik gewoon lang voor moeten sparen en ik ben alles nu ook al meer dan 3 jaar aan het opbouwen.verder schiet het nu best op me uitbreiden aangezien ik nu dus regelmatig draai in een aantal clubs wat niet echt slecht betaald