Even dit topic kicken.
Allereerst, ik kick dit topic omdat ik een serieuse vraag heb, ik hoop dat de discussie tussen verschillende opleidingen, beroepen etc achterwege kan blijven want daar schiet ik niks mee op.
Dan nu mijn verhaal:
Ik zit in het bestuur van de lokale voetbal vereniging en ben daar verantwoordelijk voor de PR. Onder mijn takenpakket valt uiteraard ook de website. Deze wordt wel netjes bijgehouden maar is ondertussen zo sterk verouderd dat ik de mogelijkheden voor een nieuwe site aan het bekijken ben.
Omdat we uiteraard weer te maken hebben met een beperkt budget probeer ik het via via te regelen en niet via een officieel bedrijf.
Dit is de huidige website:
klikDe content van de site is vrij simpel en het hoeft ook niet ingewikkelder alleen de lay out moet 'gepimpt'worden. Wat ik in een nieuwe website graag zou zien:
*Verzorgde homepage met een duidelijke menu structuur
*Eenvoudig te onderhouden door eigen mensen (met geen tot weinig kennis in het maken van websites)
Eigenlijk is het vrij simpel maar dit is het belangrijkste dat ik wil. Een nieuwe frisse look en hij moet makkelijk te beheren blijven/zijn.
Wellicht heb ik alleen een nieuwe template o.i.d. nodig maar daar heb ik allemaal niet zoveel verstand van.
Ik hoop dat er hier wat mensen zijn die nog wat tips kunnen geven met betrekking tot de website of die een offerte/voorstel kunnen doen voor het maken/pimpen van de site.