Poster: djjwzijn er al meer mensen die ervaringen hebben met de mc-x mixer?
ik heb dus interesse in deze mixer , maar kan niks aan reviews vinden
Poster: djjwzijn er al meer mensen die ervaringen hebben met de mc-x mixer?
ik heb dus interesse in deze mixer , maar kan niks aan reviews vinden
Poster: Deetek
op mijn verlanglijstje staat de nieuwe SynQ SMX-2, maar als ik nu lees wat onze belgische vriend lolbroek schrijft, dat volgens Beglec de SMX-2 tussen de € 800,= en € 1000,= gaat kosten (wat mij overgens niet verteld is) zit ik er sterk over te denken deze Akiyama MC-X aan te gaan schaffen voor € 449,=
Poster: Tekhead
De adviesprijs zou 899,00 € zijn heb ik gisteren van een verdeler vernomen, in nederland 2% goedkoper vanwege de lagere btw tarieven in Nederland !
Poster: Reind
De prijzen die de rondte doen zijn dan uit de lucht gegrepen, ik heb namelijk sinds de bekendmaking van de SMX2 als de prijs van 659€ te horen gekregen van Beglec. (overigens heb ik die prijs maar een tijdje stil gehouden.... tis altijd leuk om mensen te zien gokken namelijk)
Meneer lolbroek spreekt dus schijnbaar een andere Beglec als die ik spreek en voor zover ik weet spreek ik toch echt de Beglec die de SMX2 heeft gemaakt..... sterker nog ik spreek de persoon die het apparaat ontwikkeld heeft zelfs met enige regelmaat via de mail.... die 659€ zal dus wel kloppen
Poster: tairip
Ik kan het model dat bij ons in de winkel staat binnen 1 minuut vast laten lopen in de effecten, voor de rest is het een zeer degelijke mixer!
Poster: Tekhead
ja ja dat zal wel, beglec is een groothandelaar van electromateriaal en geen ontwikkelaar van enig electro en audio materiaal, zij importeren en verdelen o.a. jb systems en synq voor Belgie en synq is een sub-merk van jb systems, gelijk citronics een sub-merk is van skytec ! alle 2 OEM merken. Als jij de ontwikkelaar met enige regelmaat contacteerd zou ik zijn naam wel eens willen weten, want die is mijn inziens met je aan't sollen. Wat betreft de prijs wil ik niet discuteren want deze stond nog niet vast
Poster: Reind
De prijzen die de rondte doen zijn dan uit de lucht gegrepen, ik heb namelijk sinds de bekendmaking van de SMX2 als de prijs van 659€ te horen gekregen van Beglec. (overigens heb ik die prijs maar een tijdje stil gehouden.... tis altijd leuk om mensen te zien gokken namelijk)
Meneer lolbroek spreekt dus schijnbaar een andere Beglec als die ik spreek en voor zover ik weet spreek ik toch echt de Beglec die de SMX2 heeft gemaakt..... sterker nog ik spreek de persoon die het apparaat ontwikkeld heeft zelfs met enige regelmaat via de mail.... die 659€ zal dus wel kloppen
Poster: dion
hij ziet er een beetje uit als een djm
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.