Poster: LLCoolP
Sow, heb laatst de buttons CUE & PLAY (De switsches )vervangen van de CDJ 800 voor een klant.
4euro per stuk kwijt voor switches, wel duur maarja Pioneer. (ook zoals op die link, alleen dan met het juiste gereedschap)!
maar dat werkt ook prima, als je kunt solderen!
Jammer dat je niet in de buurt woont, anders had ik het ook wel willen maken.
Poster: LLCoolP
Sow, heb laatst de buttons CUE & PLAY (De switsches )vervangen van de CDJ 800 voor een klant.
4euro per stuk kwijt voor switches, wel duur maarja Pioneer. (ook zoals op die link, alleen dan met het juiste gereedschap)!
maar dat werkt ook prima, als je kunt solderen!
Jammer dat je niet in de buurt woont, anders had ik het ook wel willen maken.
Poster: Lead
Zou er behoefte zijn als dit soort onderdelen via de DJResource webshop verkocht zouden worden ?
Ik denk dat 5 euro voor een setje van 4 schakelaars een reel bedrag is. Als je 1 schakelaar vervangt kun je ze het beste allemaal vervangen (Play, Cue en misschien de spoelknoppen)
Zou er behoefte zijn als dit soort onderdelen via de DJResource webshop verkocht zouden worden ?
Ik denk dat 5 euro voor een setje van 4 schakelaars een reel bedrag is. Als je 1 schakelaar vervangt kun je ze het beste allemaal vervangen (Play, Cue en misschien de spoelknoppen)
Hallo kan iemand mij helpen mijn cdj 1000 mk3 heeft geen knop verlichting meer speelt wel gewoon muziek af. Wat kan de oorzaak daarvan zijn. En is dit gemakkelijk op te lossen.
Dat is een defect in printplaatje of de verbinding ervan. Of het gemakkelijk op te lossen is, ehm ligt eraan hoe je ernaar kijkt en hoe handig je met schroevendraaiers en soldeerbout bent. Dit is geen easy fix in ieder geval.
Beste kun je er denk ik iemand naar laten kijken als je nog nooit eerder iets gefixt hebt
Maar je kunt de volgende keer beter een nieuw topic aanmaken ,ipv posten in zo'n oude.
Ik heb weer wat tijd dus je kunt me vaker tegen komen hier