OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja ik heb inderdaad alleen een vocal eronder gedaan! Het is pas mijn tweede projectje met Logic. Ben dus nog niet zover dat ik volledig complete remixen kan maken.
Ik moet echt ff gaan ontdekken welke nummers je mooi onder elkaar kan leggen. PFff... best moeilijk !
Ik zal eerst ff flink aan de slag gaan met het onderhanden krijgen van het programma! en dan een remix maken, want eerlijk gezegt kan je dit bijna met elk programma, het is puur een vocal eronder zetten en beetje hier en daar een stemmetje doen. Maar iedergeval goed dat je meteen met logic aan de gang gaat, want daar kan je zoveel mee!
dank je voor de tip en bedankt voor het compliment!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.