OK, je wilt een studiotje, van hoge Kwaliteit.. je hebt genoeg geld.. maar helaas NIET genoeg tijd GEEN PROBLEEM> www.helios.nl < deze mensen hebben Onder andere de Studio van Armin van Buuren , BNN, AVRO, 3FM,, ingericht...
Ik zou zeggen kijk eens rond bij Projecten,, veel fotos van veel mooie studio's
Greetsz!
What do you think about Studiotje bouwen ? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik ken het bedrijf natuurlijk wel het is een betrouwbare zaak, echter denk ik dat niemand op deze site het geld heeft, en de kwaliteit wil die Helios levert. Ze leveren top kwaliteit, design meubels op maat geinstalleerd door experts.... alleen daar hoort wel een prijskaartje aan...
Je vergeet in je rijtje op te noemen dat ze ook de Sky Radio studio's hebben geinstalleerd....
Ik heb onderhand een nieuw topicje geopend over je Eigen studio deze Helios link was meer om te kweilen,, de meetse solutions van helion kosten al gouw meer als een jaar salaris
greetsz!
User edit by Laidback on 09-12-2005 @ 23:01:20 (70%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.