CD Map vraag/aankoopadvies
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

-Richard-    posted on 13-09-2010 19:19
Even een vraag over aanschaf van een nieuwe cd map. Heb momenteel een Slappa map met D2i. Waar ik na aankoop (was snel met beslissenCool) achter kwam is dat de bladen horizontaal gesplitst zijn, waardoor je nu dus het bovenste en onderste gedeelte los bladert. Voor sommigen misschien ideaal, voor mij achteraf helaas niet. Liever 'volledige' bladen van zeg maar 4 cd's per zijde.

Nu kan ik bij mijn Slappa map tracklists in een apart 'hoesje' doen wat voor de cd zit. Dat is wel iets wat ik perse wil. Ik vind genoeg mappen met van die 'volledige' bladen echter niet met iets om ook de tracklists ervoor te schuiven. Er is hier vast iemand die mij kan vertellen welke map w?l geschikt is voor mijCool!

Bij voorbaat heel erg bedankt!!!

What do you think about CD Map vraag/aankoopadvies ??

Vote :   

Estacy    posted on 13-09-2010 19:27
alleen slappa heeft dat. haal dan een gewone Slappa 240/160 zonder D2i
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Basrose    posted on 13-09-2010 20:43
Ik had hetzelfde probleem. Maar slappa vond ik niet echt praktisch. Ook omdat je er niet superveel cds in kan als je met hoesjes gaat werken. Uiteindelijk ben ik toch voor een normale UDG gegaan. Ik heb al mijn cds 2x in mijn map dus aan de linkerkant een cd met een hoesje ervoor en aan de rechterkant nog een cd. Je kan zien hoe ik het heb gedaan in het 'show je cdmap topic'.

Voor mezelf heb ik dus water bij de wijn gedaan.
-Richard-    posted on 13-09-2010 21:17
Heb daar even gekeken Basrose. Dus eigenlijk past het ook goed in die map gewoon een tracklist voor de cd te doen en die daarzelf achter te steken? Want in die map kun je ook makkelijker bladen wisselen, dat lijkt me wel een voordeel bijvoorbeeld een aantal lege bladen ergens tussen te hangen die je daar ff harder nodig hebt ipv achteraan ofzo. Maar geen problemen met tracklist+cd in zelfde sheetje dus?
Stefjuuh    posted on 13-09-2010 21:43
Gewoon wennen aan t feit dat je 2 rijtjes hebt.. Slappa is de shit!
-Richard-    posted on 13-09-2010 21:57
Kan er niks aan doen, en heb niks tegen Slappa hoorCool. Maar heb echt liever geen losse rijtjes, maar gewoon vaste bladen... De Slappa die ik nu heb blijft gewoon , maar volgende wordt er echt ??n met bladen van 4 per zijde..
Esmee    posted on 14-09-2010 07:44
Neem je een slappe 240 zonder d2i!! Slappe rulez, je betaald wat, maar je krijgt dr ook wat voor. Zie mijn map in t cd mappen topic. Dat is een Slappa 160, maar als je veel cd's hebt zou ik lekker een 240 nemen.
160 was een verjaardagscadeutje van 2 vrienden, dus anders had ik misschien een 240 gehad.
-Richard-    posted on 14-09-2010 18:07
Bedankt voor jullie reacties!
Ik zit zelf te denken aan de volgende opties, inderdaad een Slappa nemen zonder d2i zoals Esmee voorstelt, of gezien deze een hoop meer cd's kan hebben misschien naar deze te kijken;

Lijkt me ook erg handig door de uitneembare bladen voor evt. herindeling. Alleen vraag ik me dan af of ik hier een beetje redelijk een tracklist+cd in de sleeves ga krijgen...Cool.

EDIT/

Even contact gehad met iemand van B*X, waar ze ook deze Case Logic hebben. Volgens hun kun je zonder problemen een geprinte tracklist+CD in een sleeve plaatsen in deze map zonder dat cd's in en uit doen een probleem wordt. Dan nog vind ik het prettig mocht iemand ook op deze manier werken en kunnen bevestigen dat 't goed kan. Misschien een beetje achterdochtig, maar een winkel wil mijn inziens toch verkopen he...!
User edit by -Richard- on 14-09-2010 @ 19:28:43 (100%)
DonBasco    posted on 15-09-2010 11:59
Ik kan bevestigen dat dat prima kan met de Case Logic
RAS    posted on 15-09-2010 12:36
Ik kan dit ook bevestigen. Gebruik hier 3 van die mappen.
Twister    posted on 15-09-2010 13:43
Ik gebruik de case Logic ook met plezier en heb er ook hoesjes bij.
Wil prima.
-Richard-    posted on 15-09-2010 16:44
Allemaal hartelijk bedankt voor alle reacties!
Ik ben er uit, ga dan voor de Case LogicCool.
Tomazos    posted on 15-09-2010 17:46
ik heb gehad: slappa, case logic, udg,

UDG is bij mij de 1e map waar cd's niet snel krassen,

de voering van Case logic is hard en stug, en daardoor krassen cd's sneller.
heb dit ook vaker gezien bij collega's en collega's gesproken die die mening ook deelde Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Gidi    posted on 16-09-2010 09:14
ik heb ook UDG, doet het prima.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
Lucalicious    posted on 16-09-2010 13:25
ik heb udg, moet binnenkort wel een grotere versie kopen, maar ik ben er zeer tevreden over verder!
Lead    posted on 30-09-2010 21:59
Poster: -Richard-
Allemaal hartelijk bedankt voor alle reacties!
Ik ben er uit, ga dan voor de Case LogicCool.

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

269 Users online: 125 Guests (144 Unknown)
Pages generated today : 39.191
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.946.483