hier is mijn 2de mix, dit keer een electro house mix. De tracklist is mede dankzij dj mathiz zijn tracklist van fidget dj contest mix. Dus bij deze @ DJ mathiz bedankt.
Graag zou ik wat commentaar krijgen(goede slechte) tips en dergelijke want ik ben nog maar een beginneling en ik weet dat ik nog veel moet leren. Mix in hm
groetjes jochemke
Tracklist:
staat op soundcloud
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
User edit by jochemke on 14-09-2010 @ 18:42:35 (45%)
What do you think about Electro house mixje(15 min) ??
Een klein stukje feedback dan: Je zit er aan het begin een klein stukje naast met het beatmatchen. Rond 7:30 zit ie er toch wel volkomen naast. Niet erg, kan gebeuren gewoon oefenen oefenen oefenen! Succes ermee!
User edit by Danekato on 15-09-2010 @ 16:43:22 (100%)
Een klein stukje feedback dan: Je zit er aan het begin een klein stukje naast met het beatmatchen. Rond 7:30 zit ie er toch wel volkomen naast. Niet erg, kan gebeuren gewoon oefenen oefenen oefenen! Succes ermee!
Commentaar klopt zeker En was het voor de rest al wat in orde? (moet nog wel oefenen en dat ben ik ook aan het doen :p)
User edit by jochemke on 15-09-2010 @ 20:02:47 (6%)
No new postings for 5.477 days. Post CommentThat would be 182.6 months or a whopping 15 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.