Tuinhuisje met dj gear (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

-FLoriZ-    posted on 12-09-2010 17:23
Na vandaag even flink huisgehouden te hebben in de tuin is er een gigantisch vlak tuin overgebleven. M'n ouders weten niet precies wat ze er mee willen, dus ik mag er ipc mee doen wat ik wil. Nu kwamen m'n ma en ik op het idee om er een tuinhuisje neer te zetten ( goed ge?soleerd ) waar ik dan al m'n dj zooi in zet. Nu heb ik er op het moment nog geen geld voor en ook nog geen direct budget, maar toch wil ik jullie alvast vragen om wat raad. Het zal niet heel huge worden, maar genoeg om een pc+laptop, 2 schermen, boxen ( onbepaald welke, misschien oude van m'n ma er nog in ), RDJ, cd spelerts, microfoons, mengpaneel, bankje, 2 bureaustoelen en nog wat dingen die onmisbaar zijn erin te krijgen.
Iemand ervaring ermee hoe je het moet bouwen ( ja zelf bouwen, anders wordt het me echt veel te duur ) en hoe het dan ge?soleerd moet worden etc. ( En hoeveel ruimte er nodig zou zijn.. )
Ga geen idiote dingen roepen waarvoor gigantisch veel ruimten nodig is, maar gewoon een beetje meedenken.
Alvast bedankt!

PS; Ik had geen idee waar dit nou precies te posten, dus dan maar hier.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2

What do you think about Tuinhuisje met dj gear ??

Vote :   

Seca    posted on 23-09-2010 20:46
Poster: Laidback
Gewoon tuinhuisie van de bouwmarkt,
alle naden dicht kitten en purren (op die van de deur na dan he Winking my eye )
Misschien een klein beetje glaswol (dunne matten zijn niet zo duur).
Alles kan low budget! Hangt allemaal van jezelf af!

Inderdaad, koop dunne matten?glaswool, zodat je het lekker koud hebt in de winter.
Alles kan lowbudget, en aldus slecht geisoleerd en slecht inbraakwerend gemaakt worden!

Nee echt, liever wat meer investeren in een goed geisoleerde en goed inbraakwerend tuinhuis , wat eigenlijk zowiezo al niet zeer inbraakwerend is aangezien het hout is. Natuurlijk moet je dit zelf weten, ik geef je enkel een goede tip.
User edit by Seca on 23-09-2010 @ 21:49:09 (55%)
Lomme_    posted on 23-09-2010 21:07
Poster: dJORD

alle prijzen zijn op ervaringen en onderzoek gebaseerd en ook nog een?laag aangehouden.?Het totaal gaat ongeveer 1700 - 2000 euro kosten.??

Je prijzen kloppen niet Winking my eye Denk dat dit forum wat meer is voor jou. En aan je post te zien maak je elke dag tuinhuisjes?
User edit by Lomme_ on 23-09-2010 @ 21:08:16 (38%)
dJORD    posted on 23-09-2010 21:57
ik heb inmiddels al wat tuinhuisjes achter de rug zitten, de prijzen zijn idd wat laag aangehouden maar je kan een meevaller hebben!
TH3llC    posted on 23-09-2010 22:59
retard forumCool
hoppie    posted on 24-09-2010 02:52
ga je het nou nog doen of niet?
Question everything
Tekhead    posted on 25-09-2010 14:38
ja hoe gaat het niu verder ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
-FLoriZ-    posted on 25-09-2010 16:13
Ik post binnenkort even het totale kostenlijstje wat ik tot nu toe heb zitten berekenen.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
TH3llC    posted on 25-09-2010 23:22
Poster: -FLoriZ-
Ik post binnenkort even het totale kostenlijstje wat ik tot nu toe heb zitten berekenen.

meestal als ik iets bereken qua prijs valt dit in de praktijk altijd tegen^^
DJ_OB    posted on 28-09-2010 23:07
meestal valt t altijd tegen xD
Mkemp63    posted on 12-10-2010 17:24
OOk een goed idee, als je nou eens voor je gear een hoes koopt, maakt van iets waterwerends. Dan doe je die over je gear als je weggaat en de inbrekers zine dan niet geluijk wat het is!

BTW: ideetje? Een mooi Barndveilig huisje!
Seca    posted on 12-10-2010 18:43
Poster: -FLoriZ-

Waarom met het geld dat je aan je tuinhuisje zou besteden niet gewoon besteden aan betere gear?
Lijkt me veel nuttiger. Zo een tuinhuisje dat zoals bv hierboven is gepost, daar ga je toch geen dure gear inzetten hoop ik? En als je dan upgraded naar betere gear, dan ga je deze waarschijnlijk ook al niet in je tuinhuisje steken, omdat het dan te waardevol is, en aangezien zo een tuinhuisje maar amper beveiligd is..
User edit by Seca on 12-10-2010 @ 18:46:20 (93%)

This is an old Topic

No new postings for 5.444 days.
 Post CommentThat would be 181.5 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

142 Users online: 69 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 67.574
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.335.547