Poster: -FLoriZ-
Ik hoef maar 5 meter te lopen om de gehele keuken mee te kunnen nemen lieve schat.
Poster: Estacy
je wilt wel degelijk iets van verwarming erin... zelfs als het geisoleerd is. maar een klein kacheltje is genoeg.?
Je zult inderdaad een hoop hout nodig hebben, liefst geinpregneerd (tegen brand) en isolatie materiaal. glaswol is inderdaad de beste oplossing. dan heb je ook nog een dak nodig, dit kun je met pannen doen, kunstof, of metalen. Ook daaronder moet isolatie. dan zul je ook moeten gaan graven, want je hebt electriciteit nodig. dus een electricien derbij halen, want electriciteit moet je niet mee gaan kloten. Dan moet het er ook nog fatsoenlijk uitzien, een lompe, lelijke keet in de tuin wordt niemand blij van.
Poster: Lilz
Glaswol kost zo'n 50-60euro /m2, ga er van uit dat je 4muren van 3meter breed bij 2,5m hoog hebt, dat is 4x3x2,5=30m2 en dan heb je nog een deur van 2m2 en een raam dus er gaat wat van af, maar 30m2x50euro=1500euro... als je goed kijkt zal er nog wel wat goedkopers te vinden zijn en glaswol is makkelijk in alle hoeken en gaten te proppen dus ga niet onnodig met dat spul aan de slag als je restjes heb liggen. Ik zou ook gaan kijken naar een vriend of iemand in je familie of die een tekening of iets dergelijks kan maken. Qua constructie moet je niet te moeilijk denken, horizontale balken in een raamwerk met ertussen glaswol, een zelfde soort als?dak al zou ik die schuin laten aflopen zodat er geen water op blijft staan want dan is de kans alleen maar groter dat het gaat lekken... (duh!)
Poster: TH3llC
heb vorig jaar nog 1 gemaakt,
bij mijn schoonouders, een tuinhuise van ongveer 3 op 4.50 (de kist waar een maserati inzat wat aangepast)
dak laten dichtleggen(laten branden)
daar zet ik in de zomer 2 speakers van 350 watt rms oude versterker en oude mixer
zalig voor dan te zwemmen met wa muziek.
wel zonder isolatie enzo, in de winter wordt het toch alleen gebruikt voor rommel in te steken
heb vorig jaar nog 1 gemaakt,
bij mijn schoonouders, een tuinhuise van ongveer 3 op 4.50 (de kist waar een maserati inzat wat aangepast)
dak laten dichtleggen(laten branden)
daar zet ik in de zomer 2 speakers van 350 watt rms oude versterker en oude mixer
zalig voor dan te zwemmen met wa muziek.
wel zonder isolatie enzo, in de winter wordt het toch alleen gebruikt voor rommel in te steken
Poster: Boyd
Neem een zeecontainer, en isoleer die.
Poster: -FLoriZ-
Ik heb geen tuin ten grote van een voetbalveld ofzo.
Poster: tek-zotic
een container is niet veel groter dan een tuinhuis
Poster: Tekhead
als je rijke schoonouders hebt is't makkelijk he.
Poster: Laidback
Ook erg stijlvol, zo'n zee container in je achtertuin.. *kuch*
Gewoon tuinhuisie van de bouwmarkt,
alle naden dicht kitten en purren (op die van de deur na dan he)
Misschien een klein beetje glaswol (dunne matten zijn niet zo duur).
Koop een goed dik verlengsnoer en een paar meter dunne pvc pijp,
Leg deze vervolgens op een halve meter ondergrond naar je huis toe (zodat pa of ma er niet perongelijk een keer met de schop doorheen jast)
Houten vloer (betonplex, GEEN MDF sinds dat net een spons is) erin (haal ergens graties 4/5 pallets af, trek ze uit elkaar en maak er een vloer van)
wat oud tapijt erin (even langs de lokale tapijt boer en je hebt perfect 'afval' tapijt voor heeeel wijnig, en dat hoeft echt niet lelijk te zijn!!!
Electrische heater van 3 tientjes erin (karwei, blokker, marskramer) (geen gas heaters!( haha!))
Paar halogeen spotjes of zelfs party tube lights van de aktion.
En je dj gear!
Alles kan low budget! Hangt allemaal van jezelf af!
ze zijn helemaal niet rijk hoor, hij is mechanieker bij maserati daarmee die kist, en het zwembad is niet zo speciaal hoor
koste bijna niets
was scharnieren voor de deur(dubbeldeur) plexiglass voor de ramen
dak is gedaan door een dakwerken die we goed kennen (bijna voor niets)
kist was gratis