ik ben nu al wat langer als vandaan op dj resource lid maar ik had eens goesting om mij voortestelle. hoi ik ben jonas a.k.a DJ Jonastix, kben resident dj in the pocket ben Trance en Pioneer fan kzit int 1ste middelbaar normaal int 2de eum kwoon in belgië temse ma binnenkort(grote vakantie) gaak verhuize naar breda nederland omdak nederlander ben dus ja khoop dat nog leuk gaat worde hier enja greetz.
What do you think about hoi iedereen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
allemaal veel gespaard en en wat overgekocht van men neef(DJ Marcky werkt bij pioneer dus ik koop et allemaal aan fabrieksprijs) en ja dan nog ne x resident in The Pocket ps: ook men gastenboek getekend
User edit by JonasVerdickt on 08-12-2005 @ 19:28:52 (1%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community