Poster: TH3llC
over de processor.. i3 is te weinig, i7 waarschijnlijk wat meer als je nodig hebt..
dus ga voor de i5, voor zover mijn kennis gaat is dit een van de beste prijs/kwaliteit verhouding..
Poster: Look
De programma's die ik allemaal tegelijkertijd naast Logic zal gaan draaien zijn meestal Microsoft Messenger, Skype, iTunes, Safari en mail.
Ik draai Logic op dit moment op een 15' MacBook Pro met 4 Gb ram en een 2.8 Ghz Core 2 Duo processor maar m'n cpu gaat met het gebruik van verschillende VST's toch aardig omhoog. Ook wil ik met de iMac gelijk een goede investering doen voor de toekomst. Zal ik met 8 Gb ram en de 3.6 Ghz Intel Core i5 een flink aantal jaren vooruit kunnen en de bovengenoemde programma's inclusief VST's goed kunnen laten draaien? Of adviseren jullie me dan toch de Quad-Core?
Poster: TH3llC
dan denk ik toch dat je beter voor de i5 gaat,
zoals je zelf investering voor de toekomst, een nieuwe computer werkt altijd goed of je nu de i3 de i5 of de i7 hebt
maar na verloop van tijd minderen de prestaties meestal..
waardoor de i3 misschien niet doet wat je met een i5 wel nog zou kunnen doen
@ timmyV: ken inderdaad de kracht van de i3 niet echt maar hij is toch een pak lichter als de i5?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.