Mixer en cd spelers filmen van boven af, hoe?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vinnyo    posted on 08-09-2010 18:08
Hey,

Voor een nieuw te starten Nederlandse dj uitleg website is mij gevraagd een aantal hele simpele filmpjes te maken.
Hiervoor zal ik mijn mixer van bovenaf moeten filmen, iemand enig idee hoe ik dit het beste kan doen?

Alvast bedankt!

What do you think about Mixer en cd spelers filmen van boven af, hoe? ??

Vote :   

Esmee    posted on 08-09-2010 18:12
Laptop op een plank boven je spelers zetten en dan beetje naar beneden laten kantelen zegmaar.
Of als je handig bent een houten plank een gat in zagen waar je lens van je camera precies door past/kijkt. En hem er dan als t ware in laten hangen ofzo. En die dan weer vastboren tegen de muur.
Estacy    posted on 08-09-2010 18:20
of, ligt eraan hoe je meubel staat, je camera/webcam op een statief zetten (maakt niet uit wat voor een) als dat niet hoog genoeg is, statief op een stoel zetten.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Rusafli    posted on 08-09-2010 18:45
Of maak gebruik van spiegels.
Esmee    posted on 08-09-2010 18:59
Ik denk dat het met spiegels qua kwaliteit een stuk lelijker zal worden.
Rusafli    posted on 08-09-2010 19:39
Je moet ook geen lachspiegels gebruiken?Cool
jannickv    posted on 08-09-2010 21:40
Je klopt twee spijkers (oid) in het plafond boven je booth en hangt daarme de camera omhoog...

2 spijkers zorgen dat hij niet gaat draaien.
Hoogte ed is wat zoeken maar lukt uiteindelijk wel :D
-Richard-    posted on 08-09-2010 21:55
Yep, gewoon een losse cam aan je muur bevestigen en richting de booth richten moet voldoen, denk ik toch..
Of inderdaad met de laptop mikken, enkel is een losse cam een beetje makkelijker weg te hangen misschienCool.
Winston    posted on 08-09-2010 22:06
Als je voldoende budget hebt zijn er speciale kant en klare oplossingen te koop. Kijk naar de How-to-DJ episode 1 op www.djsounds.com.

Als het niks mag kosten en je mag geen gaatjes maken in de wanden of het plafond, zou ik ook iets met een plankje proberen op gestapelde bierkratjes, huishoudladders, boekenplanken, traptreden langs een open trap, of zo.
Tic Toc
no-rush    posted on 09-09-2010 01:18
koop een hq webcam (van microsoft bv) en maak die vast aan een plankje of dergelijke
grz
ps wel ff een link je maken als je filmpjes afzijn Cool
mrmagix    posted on 09-09-2010 01:29
Koop een fish-eye lens? Kan je leuke dingen mee doen, ook achteraf.
Het goeie is dat je camera helemaal niet zo hoog meer moet staan voor een breed zicht te hebben Happy, laughing
Spijtige is natuurlijk de prijs...
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

104 Users online: 24 Guests (80 Unknown)
Pages generated today : 31.197
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.839.656