What do you think about Platen bestellen in het buitenland.... ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik zou zeggen bestel anders de eerste keer maar 3 / 4 platen, als de service je dan bevalt kan je dat vaker doen en bevalt het niet of gaat er iets mis dan ben je geen 100 - 200 euro aan platen kwijt...
ik bestel ook veel in het buitenland (vooral duitsland) en moet zeggen dat ik geen slechte ervaringen er mee heb.
User edit by denricco on 08-12-2005 @ 15:55:30 (57%)
of betalen met overschrijving via iban, snel veilig en in Belgie gratis, vergeet niet jonas dat de meeste leden op dit forum, meestal nog schoolgaand zijn, of nog niet voldoen voor verkrijgen VISA
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
via een overboeking (dan wel het iban & bic nummer vermelden, komen geen extra kosten bij dan) werkt echt ideaal inderdaad. Enige nadeel is dat je iets langer op je plaatjes zal moeten wachten omdat de meeste shops wachten totdat de betaling binnen is. Heb sinds kort een credit card en dat is toch wel wat makkelijker omdat niet alle shops een overboeking accepteren...
hard to find records is erg betrouwbaar en zeer snel (ligt aan de verzendoptie). Sommige nederlandse zaken bestellen hier ook jouw opdrachten!!!!!!!!!!!!
een andere zeer betrouwbare zaak in juno records. Voordeel boven htfr is dat ze alleen voorradige platen op de site hebben staan.
Beide zaken zijn alleen interessant als je import (dus geen nederlands, belgisch spul)koopt bij meer dan 5 platen (dan komen ze onder de 10 euro incl. verzendkosten).
De reden waarom ik hier bestel is simpel: veel groter assortiment
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.