Enkele weken geleden had ik gezegd dat ik plannen had voor een nieuw projectje om een pioneer set professioneel af te schermen (kabels wegwerken enz.). E?n grote flightcase was geen optie want we willen de set zo compact mogelijk houden...?
Na lang zoeken en proberen is dit het resultaat:
Misschien monteer ik bovenop nog een tweede ledtube zodat de pioneer logo's en de set goed belicht worden. Dit is trouwens nog niet volledig volgens wens: de djm is blijkbaar ietsje breder dan de cdj's waardoor de cdj's niet perfect op de houders passen:
De plates hangen aan elkaar dmv van bouten dus door een paar afstandhouders tussen de plates te steken is dit ook in orde. Langs de achterzijde heb ik ook rubberen voetjes onder de plates gezet, dit om het schuiven over tafel/flightcase te verminderen maar ook vooral zodat de set even hoog komt als mijn denon HD2500:

>
Dit meubel is niet enkel voor cdj 1000 en djm 800 fabriceerbaar: pioneer heeft ook plates voor cdj 800 en binnenkort waarschijnlijk ook voor cdj 2000 en 900. Wees ge?nspireerd zou ik zou zeggen... Opmerkingen zijn steeds welkom

Roeland
Edit: normaal zijn de foto's in orde nu