Even voorstellen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Md_Tinus    posted on 04-09-2010 21:49
Beste Dj's,

Mijn naam is Martin ik woon in Scheemda (groningen). Ik ben 21 jaar en eigenlijk al 5 jaar geinteresseerd in het produceren/draaien van muziek. Ik heb me er nooit in verdiept en het stelde dus ook nooit wat voor. Sinds afgelopen 2 maanden weer bezig met de muziek. Ik wil me er nu verder in verdiepen. Een aantal jaren terug was ik begonnen met een simpel setje (mengpaneel + gewone cd spelers) maar ivm weinig tijd is het er nooit echt van gekomen. En nooit geld gehad voor dingen die mij echt super leken zoals een setje cd-spelers van redelijk goede kwaliteit. (waar ik nu nog steeds van droom).
Ik ben nu sinds kort ook in bezit van een computer waarmee ik aardig aan het klooien ben met Fruity Loops. Ik kan nog niet zeggen dat het me lukt maar op een of andere manier heb ik er plezier in en ben ik elke dag wel wat aan het knutselen (het klinkt nergens naar) hopen dat het in de toekomst wat beter wordtCool.

Ik heb DJR een tijd terug gevonden en ondertussen al veel dingen gelezen. Ik dacht het wordt toch echt tijd om mij aan te melden en voor te stellen. Ik hoop en weet dat bijna zeker, dat ik hier veel kan leren.

Een Dj-naam heb ik nog niet. Het apparatuur wat ik gebruik is een mengpaneel van Behringer (djx-700) 2x draaitafel belt-drive (oud) en een computer met daarop FL-Studio. Ik houd van vele soorten muziek, het kan alle kanten op bij mij... R&B, House, Trance, Dance, Hardstyle enz. enz.

Ik hoop dat ik zo een klein beeld van mezelf heb weten te schetsen!

Tot op het ForumCool
Groeten Martin

What do you think about Even voorstellen ??

Vote :   

TH3llC    posted on 04-09-2010 22:07
welkom
Tekhead    posted on 04-09-2010 23:02
Welkom op djr Martin, en je hebt jezelf mooi kenbaar gemaakt ! Nog iets belangrijks: je hebt mss nog niet de kennis en de top apparatuur, maar al wel de juiste drive, en dat is toch de fundering van de toekomst.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

149 Users online: 47 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 4.682
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.411.316