1 Hour Mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Awave    posted on 03-09-2010 22:00
Hallo weer,

Deze keer een langere mix. Heb geprobeerd wat effecten er in te doen!
Please share your thoughts again! Tracklist volgt:
http://soundcloud.com/djawave/1-hour-mix

Ik zal hierna iets minder snel uploaden (2 in 1,5 week), maar ik moest toch ff weten wat jullie hiervan vonden.

Thanks!

~Awave

What do you think about 1 Hour Mix ??

Vote :   
Gerdo    posted on 04-09-2010 15:01
Ik vind?best veel?overgangen echt niet goed. Als het zelf terug luistert moet je het ook wel horen. De nummers die in de mix hebt zitten vind ik wel lekker hoor. Lekker blijven oefenen!
Awave    posted on 06-09-2010 07:53
Hey, ik weet dat het mix-technisch gezien zuigt, was niet zo geconcentreerd etc etc.
Ik was meer op zoek naar tips qua opbouw, wat vond je daarvan?
Gerdo    posted on 06-09-2010 11:13
Je begint met bonkers, dit nummer zou ik niet aan het begin doen. Het nummer erna is een stuk rustiger. Als ik jou was zou ik met rustiger nummer beginnen. En dan opbouwen naar de echte club- bangers. Dus rustiger beginnen en naar nummers met veel 'energie'. Ik vind het moeilijk uit te leggen maar ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes ermee en veel oefenen!
Esmee    posted on 07-09-2010 07:39
okey ff luisteren.
Nja bonkers naar die track erna had natuurlijk niet zo gemoeten wat Gerdo al zei.
Dan valt bij 4.14 de bass haast volledig weg. dat is een beetje jammer.
Verder was die overgang wel aardig. Jammer dat hij er dan opeens helemaal naast loopt bij 5:00 ong. En dat je dan maar opeens 1 track uitfade.
Die track van 7:30 had ik ook wat meer op t einde gedaan.
Verder moet ik nu naar shcool... maar probeer eerst echt te werken aan je beatmatchen, en daarna kun je kijken naar de opbouw. first things first.
Gerdo    posted on 07-09-2010 10:20
klopt wat Esmee zegt ga eerst goed oefenen op het beatmatchen als dat goed gaat dan pas kijken naar de opbouw. Je moet niet teveel tegelijk willen. Stap voor stap leren. En Beatmatchen leer je alleen maar door veel te oefenen. Dan?hoor je dat als een nummer speelt en de ander op de koptelefoon of die op de koptelefoon sneller of langzamer moet. Om het te leren zou ik je BPM counters afplakken dan kun je niet spieken. En je moet niet alleen vertrouwen op die BPM counters. Je moet proberen het alleen met je oren te doen. En dat lukt met veel oefenen.

succes met oefenen
Awave    posted on 07-09-2010 13:42
Yes, zoals ik bij m'n vorige topic al zei, ben ik behoorlijk nieuw (1,5 maand).

Bedankt voor de tips, ik ga zeker veel oefenen.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

180 Users online: 52 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 5.142
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.411.776