Cubase drama
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

twummeske    posted on 03-09-2010 20:47
Sinds kort heb ik een digitale piano een tascam interface en een computer met Cubase, maar ik snap er werkelijk niets van. Ik heb altijd akoustisch gespeeld (drum, piano, gitaar, mondharmonica) dus ik weet niks af van electronische aparatuur. Daarin heb ik nog niet eens twee linkerhanden. Weet iemand of er mensen zijn die dat bij jou komen installeren voor een paar tientjes?

What do you think about Cubase drama ??

Vote :   

main    posted on 03-09-2010 21:02
schijfje erin, piano via usb port in je computer, tascam interface moet je even langs een zaak gaan die kabels verkoopt en vragen welke je nodig hebt! (aangezien ik die interface niet ken)

als je er echt niet zelf uitkomt adviseer ik je om naar de feedback o.i.d. te gaan, vragen of ze je kunnen vertellen hoe je alles aansluit!
Estacy    posted on 03-09-2010 23:18
god, ik dacht dat er iets gebeurt was bij een feest van q base...
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Mixt-Ape    posted on 03-09-2010 23:19
Nee, erger! Iemand die z'n Cubase niet geinstalleerd krijgt!!!
DJMischaa    posted on 08-12-2010 11:41
Cubase IS een drama.

Op school krijgen we er les is, maar ik ben Logic gewent en Cubase sucks.
Sandr    posted on 08-12-2010 11:53
Poster: DJMischaa
Cubase IS een drama.

Op school krijgen we er les is, maar ik ben Logic gewent en Cubase sucks.

Cool....

Cubase IS een Drama omdat jij wat anders gewend bent? Dat is niet eens kort door de bocht, dat is gewoon de hele bocht afsnijden...
Play that funky music white boy....
Bouncy    posted on 08-12-2010 11:57
Poster: DJMischaa

Cubase IS een drama..... en Cubase sucks.

Kijk even uit met wat je zegt, ieder zijn eigen DAW. 90% van alle productie studio's gebruiken Cubase, omdat steinberg tot nu toe wel altijd de eerste is met nieuwe trucjes, en al uit de tijd van de Atari de nummer 1 sequencer was!

Ik denk zelfs dat jij alle leuke functies die jij nu dagelijks gebruikt in Logic te danken hebt aan Steinberg met zijn zogenaamd zuigende Cubase... (k noem maar een voorbeeld: Snap edits to zero crossingsConfused)

Een wijze man, ex forum poster zij ooit:
Muziek komt uit je hoofd, niet uit je software, kennis en creativiteit is belangrijker dan het pakket dat je gebruikt...

EDIT: Of wat Sandr hierboven net zegt Happy, laughing
User edit by Bouncy on 08-12-2010 @ 11:58:53 (15%)
DJMischaa    posted on 08-12-2010 12:04
Ik uitte mijn mening alleen.

Ik weet natuurlijk dat er mensen zijn die in Cubase werken en Logic niet fijn vinden.
't was meer geirriteert, want ik ben er op dit moment ook in bezig op school en het lukt me niet om een side chain te maken, terwijl dat in Logic 2 minuten werk is voor mij.

M'n reactie was 'n beetje overdreven, sorry..

Een wijze man, ex forum poster zij ooit:
''Muziek komt uit je hoofd, niet uit je software, kennis en creativiteit is belangrijker dan het pakket dat je gebruikt...''

Daar ben ik het helemaal mee eens!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

252 Users online: 120 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 95.290
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.892.327