Draaien in Japan
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Didier82    posted on 03-09-2010 08:48
Ik heb de vraag gekregen of ik?over een aantal maanden op een Nederlands feestje in Osaka (Japan) wil gaan draaien.?Publiek bestaat uit 2000 man, 25-40jr,?internationaal publiek, allround muziek.
Natuurlijk een unieke kans die ik ook met 2 handen wil aanpakken, maar toch komen er ook een aantal vragen bij mij op:

- Zijn er verder dingen waar ik rekening mee moet houden?
- Mag je gebrande cd's meenemen naar het buitenland (Japan)? (ik heb al mijn cd's geript en vervolgens de beste nummers op cd gebrand) Alle originele cd's meenemen is niet te doen.

What do you think about Draaien in Japan ??

Vote :   

cross-over    posted on 03-09-2010 10:12
Zoek ook even op het forum naar 'buitenland' er zijn al een paar topics over dit onderwerp.

Buiten de standaard dingen die je moet regelen bij reizen nog een paar puntjes:

- Als je kunt neem je?cd's in je handbagage mee. orginele of gebrande maakt niet uit. Zorg anders voor een gebruikte flightcase voor je cd's/vinyl met een goed slot en check deze in. Hou een lijst bij de hand met de inhoud.

-?Zet duidelijk op zowel de binnenkant als de buitenkant je gegevens - incl. 06 nummer!!!
?
- Maak een copie van je passpoort en stop dat bij je cd's/vinyl zowel handbagage als flightcase.

-?laat voor een werkvergunning zorgen in het land waar je gaat draaien (meestal wel nodig) en neem
dit?op in je contact dat zij dat voor je regelen.

- regel vooraf je vervoer en maak hier duidelijke afspraken over.
succes.....
http://soundcloud.com/lau-daniels
Yorick    posted on 03-09-2010 12:33
De beveiliging doet heel moeilijk met grote cd mappen,, deze zomer 8 x aangehouden en moest alles laten zienWinking my eye!
Sta je 45 min in een hokje alles uit te leggen en te showen bladzijde voor bladzijde,,,,
ArCee    posted on 12-09-2010 13:31
Leren draaien met stokjes Cool
DjVictorF    posted on 12-09-2010 13:50
Tja, zorgen dat je gewoon een hele uitgebreide muziek collectie hebt!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.

This is an old Topic

No new postings for 5.474 days.
 Post CommentThat would be 182.5 months
or a whopping 15 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

152 Users online: 102 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 67.765
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.335.738