Geleverd met orginele handleiding en garantie certificaat. Uiteraard te testen.
User edit by HouseContainer on 06-09-2010 @ 13:05:40 (48%)
What do you think about [TK] CDJ-1000 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Speler is uit 2001 exacte aankoop moment weet ik niet meer. Geen gebruiksporen te zien. Cue en play knoppen werken nog goed en de micro switch er onder schakelt nog goed. De spelers hebben hun leven doorgebracht op de slaapkamer en waren buiten hun gebruik altijd afgedekt. Altijd gebruikt met schone CD's, heb zelf een hekel aan smerige CD's dus ook het binnenwerk is nog zuiver.
Deze gaat weg omdat ik CDJ-2000's heb aangeschaft.
375 heb ik er nog wel voorover aangezien hij al bijna 10 jaar oud is. en dat is toch wel extreem veel voor een elektronisch apparaat zoals een cd speler
This is an old Topic
No new postings for 5.487 days. Post CommentThat would be 182.9 months or a whopping 15 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.