Wegens overstap naar cdj2000 gaan mijn huidige cdj's de deur uit, het mengpaneel de Reloop Blackfire moet ook weg.
Ze zijn van september vorig jaar en alles heeft afgedekt in mijn kamer gestaan. De cdj's zijn twee keer buiten de deur geweest.
De bekabeling, doos en handleiding hebe ik nog.
Doe een leuk bod en ze zijn van jou!
Ps. De cdj's gaan samen weg, tenzij ik zeker weet dat ze beide verkocht worden.?
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
User edit by dj-nick on 02-09-2010 @ 16:23:29 (100%)
What do you think about [TK] 2x cdj800mk2 & Reloop Blackfire ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik geef je 200 euro voor de mixer als je de bon nog hebt.
ik woon in capelle a/d ijssel, dus het komt goed uit; ik zou ze graag eerst willen testen, voordat ik ze koop, allen om te controleren of alles het doet, niet om te kijken of ik de reloop rmx 40 een goede mixer vind, want ik was eerst eigenlijk van plan om die nieuw te kopen. kort samengevat: als alles het doet en je hebt de bon nog, zou ik hem zeker willen kopen.
stuur me aub een pm of mail me: oliver_hero@hotmail.nl
www.soundcloud.com/oliverheldens
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.