[GZ] Serial Traktor scratch duo
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

spilo    posted on 01-09-2010 22:16
Titel
Serial Traktor Scratch Duo

Prijs
Zeg maar een bedrag
Transport
Mailen/ophalen/post
Beschrijving
Enkel de (authentieke) serial code van traktor scratch duo

Voor nagenoeg niet genoemde redenen ben ik opzoek naar een serial voor traktor scratch duo, de audio 4dj/kabels/cd's/... heb ik niet nodig want die heb ik al in mijn bezit, dus het gaat me puur om de serial voor het programma. Dit omdat als ik nu de serial wil kopen het totaalpakket dien te kopen en doordat ik 300 euro beetje duur vind voor 2x hetzelfde te hebben probeer ik het op deze manier Happy, laughing

Indien iemand dit pakket heeft liggen en niets meer met het program aanvangt maar nog wel graag zijn audio 4dj gebruikt (soundcard).
User edit by spilo on 02-09-2010 @ 00:34:23 (39%)

What do you think about [GZ] Serial Traktor scratch duo ??

Vote :   

Gery    posted on 02-09-2010 15:00
de vraag is hoe je een audio 4 hebt zonder software.. zelf al heb je die 2e hands gekocht kan je vragen dat de vorige eigenaar een mail stuurt naar NI om de serial over te zetten op jouw account..

als je echt een serial zoekt, in het minder legale circuit circuleren er genoeg..
DJ - Producer
spilo    posted on 02-09-2010 16:27
Had eerst de audio4DJ gekocht om MIDI te doen (met oog op toekomst timecode), dan heb ik timecode bijgenomen maar daar heb ik dus niet de juiste software voor... Heb ik gekeken hoe ik aan het programma geraak, resultaat: volledig nieuw pakket kopen, precies geen zin in.

En nou wil er is iemand legaal doen en begint iedereen over illegaal?! Handig
jannickv    posted on 02-09-2010 16:31
software is ook appart te koop op de site van NI dacht ik Winking my eye

edit: is de scratch pro die appart te koop is sorry
User edit by jannickv on 02-09-2010 @ 16:33:43 (88%)
bridges1989    posted on 02-09-2010 18:14
Ik zou persoonlijk de hele rimram verkopen en je een ts duo pakketje aankopen...

De platen zijn handig als de oude versleten zijn. De kabels leuk om thuis te laten hangen als je weggaat met je Audio4.

Dus audio4 verkopen lijkt me de beste optie...
spilo    posted on 02-09-2010 19:35
Voor de upgrade moet je traktor 1 of traktor scratch duo hebben, heb enkel de LE 8-)
tairip    posted on 02-09-2010 19:44
Illegale versie... serials hoervoor verstrekken doen we niet op het forum. Je kan een gewoon netjes een serial kopen incl. orginele software: http://www.native-instruments.com/index.php?id=4101&prid=50&redirected=1
TH3llC    posted on 02-09-2010 20:15
Poster: spilo

En nou wil er is iemand legaal doen en begint iedereen over illegaal?! Handig

hij zegt toch dat hij het legaal wilt?
spilo    posted on 02-09-2010 20:32
Poster: tairip
Illegale versie... serials hoervoor verstrekken doen we niet op het forum. Je kan een gewoon netjes een serial kopen incl. orginele software: http://www.native-instruments.com/index.php?id=4101&prid=50&redirected=1

Kak, kan ik evengoed het complete set opnieuw kopen, voor die 20 euro 8-) vind stom dat je de software niet gewoon los kan kopen... De duo en pro (dus niet scratch) kan je gewoon voor 99 en 199 kopen waarom dan niet de scratchversie... *zucht*

Poster: TH3llC

hij zegt toch dat hij het legaal wilt?

Ik zei het tegen gery omdat hij illigaal aanraadde.

This is an old Topic

No new postings for 5.500 days.
 Post CommentThat would be 183.3 months
or a whopping 15.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

259 Users online: 57 Guests (202 Unknown)
Pages generated today : 487
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.407.121