OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik had de link nog niet bekeke, maar als je het nr. nergens kan vinden lijkt me dit de enige oplossing ook al weet ik dat youtube kwaliteit redelijk bagger is...
ja sorry het probleem is dat ik me momenteel in het buitenland verkeer, en op deze (basic)computer is audio niet mogelijk. Zodra ik weer terug in Nederland ben zal ik het filmpje openen kijken en luisteren. Dan zal ik je verder proberen te helpen!
mischien is het wel een promo? de kans dat ie dan ergens te downloaden valt, is klein. mail anders een van die 2 en vraag hoe je aan de track komt. nee heb je, ja kun je krijgen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.