Probleem met Mixed in Key
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

pieterb    posted on 30-08-2010 18:38
Hallo,

ik heb gisteren het programmatje mixed in key gedownload, nu heb ik het volgende probleem;
Mijn muziek word wel geanalyseerd en de bpm word weergegeven, naar de key word niet weergegeven, nergens... ik heb het al gegoogeld en heb uitgevonden dat meer mensen last hebben van dit probleem, maar er word nergens een oplossing getoont...
mischien dat een van jullie het probleem ook had en het nu wel werkt?
ik zou het graag horen

bvd greetz

What do you think about Probleem met Mixed in Key ??

Vote :   

Rusafli    posted on 30-08-2010 18:52
Werk je met de mac of windows versie ?
Ik werk met de mac versie alwaar je in de preferences ?alles kunt regelen. Dus ook kun je daar aangeven dat de key wordt weggeschreven in mp3 tag. Datzelfde geld voor file renaming (ook te vinden in de preferences)

Volgens mij staat er ook al wat over vermeld op het forum (even zoeken dus)
BennoRevelli    posted on 30-08-2010 18:52
Poster: pieterb
Hallo,

ik heb gisteren het programmatje mixed in key gedownload, nu heb ik het volgende probleem;
Mijn muziek word wel geanalyseerd en de bpm word weergegeven, naar de key word niet weergegeven, nergens... ik heb het al gegoogeld en heb uitgevonden dat meer mensen last hebben van dit probleem, maar er word nergens een oplossing getoont...
mischien dat een van jullie het probleem ook had en het nu wel werkt?
ik zou het graag horen

bvd greetz

Ja, de legale versie aanschaffen Winking my eye
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Rusafli    posted on 30-08-2010 18:53
Dat zou natuurlijk ook kunnen LOL
pieterb    posted on 30-08-2010 18:55
@Rusafli ik werk met pc, en de instellingen heb ik al helemaal gecontroleert... daar zal het dus niet aan liggen

@Beatunite na wat zoeken op google was ik er dus achter gekomen dat mensen met de legale versie het probleem ook hadden... of krijg je normaal een soort update fzo na dat je? de code hebt ingevoerd?

User edit by pieterb on 30-08-2010 @ 18:56:19 (1%)
Joep    posted on 30-08-2010 20:21
Waarschijnlijk heb je inderdaad gewoon een illegale versie gedownload, maar ik kan natuurlijk niet in jouw pc kijkenWinking my eye Zelf dacht ik het ook wel even met een torrentje binnen te kunnen halen, maar dat werkt dus niet...
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
Tiemen    posted on 30-08-2010 21:33
Bij mij komt dat probleem ook heel af en toe voor, (een op de 200 nummers ofzo?) of we over hetzelfde probleem praten weet ik natuurlijk niet, maar het is de moeite waard om eens nummers te analyseren die van een andere bron afkomstig zijn, of misschien wel een andere muziekstijl.
Joep    posted on 30-08-2010 22:37
Uiteraard kan het af en toe voor komen dat de key van een nummer niet gevonden wordt, maar volgens mij bedoelt pieterb dat er bij geen van zijn gescande nummers een key terug te vinden is...
Synq xtrm - NI X1 - KM402 - NI X1 - Synq xtrm - TSP
User edit by Joep on 30-08-2010 @ 22:37:19 (4%)
Starmack    posted on 31-08-2010 13:35
Je kan het beste direct contact opnemen met Yakov (eigenaar) via het forum van Mixed In Key. Hij staat je direct te woord. Houd dan wel even je order nummer etc. bij de hand. Er zijn een aantal mensen op het forum die dat probleem hadden en dat hebben ze op kunnen lossen door een configuratie instelling of account reset (op hun server, voor de muziek analyse). Wat ik ook weet is dat zij hun server software regelmatig updaten en als je gewoon een key hebt registreert jouw client versie dat deze mag verbinden met de server om de muziek te kunnen analyseren.

En heb je een illegale versie.. tja, erg jammer maar dan heeft het weinig zin :P De meeste problemen met mixed in key die je her en der leest heeft te maken met een gedownloade versie..
Bringing the best in Trance & Progressive

This is an old Topic

No new postings for 5.487 days.
 Post CommentThat would be 182.9 months
or a whopping 15 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

195 Users online: 109 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 79.770
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.426.548