Just experimented with some samples and loops and this is what I got ....
Made with FL Studio
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
What do you think about [P] Dyno - Inspired ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
hmm.. niet zo mijn smaak muziek. De break die op 2:15 komt vind ik wel weer heel vet Je had best met die synth door mogen gaan nadat de break was opgehouden zegmaar van mij Verder klinkt het best oke maar zoals ik al zei niet zo mijn stijl.
Ik heb het geprobeerd om die synth door te laten lopen, maar is niet echt mooi. T?ch bedankt voor de tip! Mijn stijl is het ook niet en weet ook niet zeker of het wel drum and bass is, want daar ligt de BPM veel hoger van. Maar ik probeer altijd te experimenteren met verschillende samples en loops. (In het originele 'experiment' was de BPM trouwens 111 BPM.)
Heb een nieuwe versie op Soundcloud gezet. Heb daar een andere synth in gebruikt en is iets langer.
Iemand zijn mening kwijt? (normaal stikt het van de meningen op DJR ...)
No new postings for 5.363 days. Post CommentThat would be 178.8 months or a whopping 14.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.