Poster: Ziax
Je moet ook in het achterhoofd houden dat ze een festival geven om er aan te verdienen natuurlijk.
-16 jarigen verbieden is nu niet bepaald postieve reclame denk ik, daarbij is het toch een deel publiek dat je verliest. Hier in belgi? komt er toch een hoop 16 jarigen over de vloer op een festival.
Wat ik me wel afvraag is wie er bepaalt of je bier mag kopen en wie er helemaal niks krijgt (hun ouders gaan toch het bandje aan de kassa niet komen betalen om zo een keuze te maken? :s)
Sluitend is de maatregel inderdaad niet, het is een mooi voorstel maar of het?echt iets uithaald is een heel ander iets.?
Poster: Ziax
-16 jarigen verbieden is nu niet bepaald postieve reclame denk ik, daarbij is het toch een deel publiek dat je verliest. Hier in belgi? komt er toch een hoop 16 jarigen over de vloer op een festival.?
Poster: Mixt-Ape
Goeie maatregel, maar ze zouden beter de inkom gewoon 18+ maken. Als er iets storend is op festivals zijn het kleine mannetjes die van mama voor het eerst naar een festival mogen en zich cool voelen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.