Poster: Rusafli
Volgens mij is er niets mis mee met dit apparaat.
Poster: Rusafli
Volgens mij is er niets mis mee met dit apparaat. En idd heeft technics het aan zichzelf te danken dat het niet echt iets is geworden. De vormgeving vind ik ook wel leuk. Jammer dat hij er niet in het zwart is. Maar dat is persoonlijk.
Zover ik me kon herinneren was het voor de scratch liefhebbers niet helemaal een toppertje vanwege vervorming. Maar ja, je kunt niet alles hebben.
Verder leuk verhaal.
Poster: Victor
O ja, er is zat mis met het apparaat. Een waslijst aan dingen die niet kloppen die ik ooit eens in een review op New-line heb gepost. Eigenlijk heeft Technics voor dj's maar ??n ding echt goed gedaan en dat is de SL-1200. Plus een enkele koptelefoon. De rest (mixers, SL-P1200, SL-DZ1200) is het allemaal net niet.
En of de SL-DZ over 10 jaar nog draait? Ik hoop het. Het loopwerk kwam op mij altijd een beetje gammel over. Niet zo erg als een Numark CDX, maar toch. En?de toetsen zien er wel uit als de toetsen van een SL-1200. Maar ze voelden een stuk minder solide.
Poster:?Victor
O ja, er is zat mis met het apparaat.?
Poster: tek-zotic
daarom gebruikt noize suppressor ze nog steeds in hun liveset om te scratchen
Poster: tek-zotic
en in deze set word al het scratchen met 2 technics SL-DZ en een Technics mixer gedaan
klik
ik weet dit omdat ik het met m'n eigen ogen gezien heb :D
Poster: Tekhead
Daar ben ik het totaal niet mee eens Victor, vooraleerst begrijp ik niet dat je het loopwerk gammel vind, want dan zou je de platenspelers ook gammel moeten gevonden hebben, het is namelijk hetzelfde loopwerk (motor), net als de knoppen, die zijn dezelfde als op hun SL1200 TT's.
Koop dan liever een Pioneer waar gedurig wat aan mankeert, en waar jezelf niks aan kan verhelpen, dan terugsturen, paar weken bang afwachten, en hoop herstellingskosten erachteraan komende, maar je hebt wel een pioneer !
kan zijn dat victorloopwerk van CD's bedoelt, heb daar ook een probleempje mee gehad, zoals in openingpost vermeld, maar is snel, simpel en goedkoop gerepareerd geweest en heeft 0,00 euro gekost. Tja dan is het dus een bagger speler he !
Koop dan liever een Pioneer waar gedurig wat aan mankeert, en waar jezelf niks aan kan verhelpen, dan terugsturen, paar weken bang afwachten, en hoop herstellingskosten erachteraan komende, maar je hebt wel een pioneer !
Ik wil de test wel doen estacy over sterkste platenspeler, heb die oems ook gehad, leuke spelers met veel mogelijkheden, maar echt sterk vind ik ze niet, evenmin met de Vestax, alhoewel deze toch wel hun kunde en duurzaamheid bewezen hebben. De reden waarom de SL nog steeds meester is voor de scratchers zegt genoeg over z'n terechte status.
wat betreft loopwerk van de CDX, dat zal ik wel vernemen van Seca, die heeft zo een CDX
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.