[M] OneSixty - Summer 2010 Mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

OneSixty    posted on 27-08-2010 23:05
Jullie hebben lang niets meer van mij gehoord qua mixjes, dus ik zal er nog eens eentje delen Happy, laughing

Deze heb ik een paar daagjes geleden gemixt met men cdj400's, zonder enige voorbereiding.

1. Sticky K - The Weirdo (Original Mix)
  2. Sandro Silva - Hands High (Original Mix)
  3. Mom & Dad - Judas (Dem Slackers Remix)
  4. Sebastien Drums & Avicii - My Feelings For You (Original Mix)
  5. Colby Odonis - Texting Flirtation (Mystique Amro Mix)
  6. Ocelot - Beating Hearts (Louis La Roche Remix)
  7. Robbie Rivera - Rock The Disco (David Guetta Laptop Remix)
  8. Deniz koyu - Lose Control (Johan Wedel Remix)
  9. Justice - We Are Friends (Chris Moody Mix)
  10. Chuckie & Hardwell Ft. Ambush - Move It To The Drum (Tech Mix)
  11. Ampersand - The Ruckus (Highbloo Remix)
Ik hoor graag jullie reacties, goed of slecht, dat is de reden dat ik hem post Happy, laughing

Downloaden of luisteren in Zippyshare of Soundcloud.

Enjoy!

?
?

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by OneSixty on 10-09-2010 @ 17:32:12 (14%)

What do you think about [M] OneSixty - Summer 2010 Mix ??

Vote :   

OneSixty    posted on 29-08-2010 16:03
Niemand? jammer dat hij al meteen van de frontpage is...
Unwolf    posted on 29-08-2010 16:30
kijken :P
T-to-the-J    posted on 29-08-2010 16:33
Checky Winking my eye

MMM jammer dat ik m perse moet downloaden, mn hd staat propvol namelijk hier, kan je m misschien op soundcloud gooien?
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
User edit by T-to-the-J on 29-08-2010 @ 16:35:03 (100%)
OneSixty    posted on 29-08-2010 17:10
Poster: T-to-the-J
Checky Winking my eye

MMM jammer dat ik m perse moet downloaden, mn hd staat propvol namelijk hier, kan je m misschien op soundcloud gooien?

Normaal kan je hem wel gewoon luisteren maar nu wilt hij bij mij ook niet afspelen Cool
Maar het is?slechts 35mb eh :p 2 liedjes fzo :p

Ik wil hem wel eens op soundcloud zetten maar daar heb ik nu geen tijd voor, ik moet me nog registreren enzo.

Edit: Registreren wil helaas niet lukken, ik krijg mijn Bevestegingsmail niet aan...?? iemand zelf ooit problemen hiermee gehad?
Edit: Een dag later kreeg ik de bevestegingsmail aan in men junkfile, Soundcloud Link is toegevoegd in de beginpost.
User edit by OneSixty on 03-09-2010 @ 18:44:43 (87%)
timmy90    posted on 04-09-2010 04:33
kick

check later wel ff Winking my eye
Oxy    posted on 04-09-2010 09:20
check
OneSixty    posted on 06-09-2010 17:21
niemand een reactie ?
Mathiz    posted on 09-09-2010 19:41
chopchop

niveau van mix ligt al vrij hoog ! goede mix dus?Cool enkel zou ik soms iets meer werken met eq's maar dan eerder over highs gesproken , bassen doe je goed. Zou toch nog proberen die harmonie er in te leggen met alle eq's?(wilt niet zeggen dat high's daarvoor toe moeten zijn bij het inmixen) Mix 6 op 7 vond ik niet super op elkaar passen. 7 op 8 lopen ze even af elkaar?(beetje)?
en op sommige plaatsen misschien ook wat sneller corrigeren. Nummer 9 op 10 vond ik vrij brut maar niet echt iets verkeerd aan. Voor de rest goede trackkeuze en zo blijven doorgaan !
User edit by Mathiz on 09-09-2010 @ 20:09:10 (100%)
dJORD    posted on 09-09-2010 20:23
ceck
OneSixty    posted on 09-09-2010 21:22
Poster: Mathiz
chopchop

niveau van mix ligt al vrij hoog ! goede mix dus?Cool enkel zou ik soms iets meer werken met eq's maar dan eerder over highs gesproken , bassen doe je goed. Zou toch nog proberen die harmonie er in te leggen met alle eq's?(wilt niet zeggen dat high's daarvoor toe moeten zijn bij het inmixen) Mix 6 op 7 vond ik niet super op elkaar passen. 7 op 8 lopen ze even af elkaar?(beetje)?
en op sommige plaatsen misschien ook wat sneller corrigeren. Nummer 9 op 10 vond ik vrij brut maar niet echt iets verkeerd aan. Voor de rest goede trackkeuze en zo blijven doorgaan !

Merci voor deze uitgebreide comment!

Goed dat je het zegt over die highs, zal er eens wat meer op letten want ik ben voornamelijk met de bass bezig.
Ik heb trouwens nog wel regelmatig last met de bassen, dat het gewoon niet samengaat of dat ze elkaar wegdrukken zegmaar, zeer irritant :p
Iemand hier wat tips voor misschien? wss gewoon blijven oefenen maar wie weet?heeft iemand een gouden tip ofzo :p

Beatmatchen lukt ook goed maar hem ten alle tijden 100 procent gelijk houden blijft lastig vind ik.

Ik ga jou mixje zeker nog beluisteren maar niet vandaag denk ik, ben moe en moet helaas nog wat tekeningen maken voor school Cool

T-to-the-J    posted on 09-09-2010 21:26
Poster: OneSixty

Normaal kan je hem wel gewoon luisteren maar nu wilt hij bij mij ook niet afspelen Cool
Maar het is?slechts 35mb eh :p 2 liedjes fzo :p

Ik wil hem wel eens op soundcloud zetten maar daar heb ik nu geen tijd voor, ik moet me nog registreren enzo.

Edit: Registreren wil helaas niet lukken, ik krijg mijn Bevestegingsmail niet aan...?? iemand zelf ooit problemen hiermee gehad?
Edit: Een dag later kreeg ik de bevestegingsmail aan in men junkfile, Soundcloud Link is toegevoegd in de beginpost.

Aah, dankjewel. Zal m morgen is luisteren en een plekje vrijmaken op mn hd zodat ik m op mn ipod kan zetten
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Esmee    posted on 10-09-2010 16:42
Laat ik hem eens luisteren Happy, laughing

oke je tracklist op soundcloud klopt iig niet. nummer 3 Winking my eye
vervolgens, wat een hoofdpijn effect op 6:00 zeg Cool6:13 al helemaal....
en toen op 6:30 dacht ik echt neeeee doorspoelen... dus dat heb ik even gedaan.
Overgang naar my feelings for you heb ik dus even gemist.
Maaaar
Nu komt er een puntje opbouw, ik vind my feelings for you niet bepaald bij derest passen, het is goed voor de afwisseling, want al die bliebjes komen echt je neus uit na 4 minuten. Maar ik zou my feeligns for you eerder in de mix gedaan hebben.
OP 11:35 klonk het niet bepaald of t gelijk liep...
12:00, ff letten op de kwaliteit ofzo. Is nogal zacht.
Bij texting flirtation dacht ik jaaa geen bliebjes maar r&b, maar helaas...
Dat het je stijl is maakt me niet uit hoor, t klinkt alleen allemaal 100% hetzelfde.
Nummer 7 is weer heerlijk, maar laat het ook weer een beetje dood vallen.
Rock the disco is weer een doorspoel moment...
Die van 25:08 is weer lekker en laat het niet zo doodvallen, + 100000 voor dat nummer Happy, laughing
Move the drum is dan weer zo'n lekker nummer, en we are your friends, die remix dan, echt weer zo totaal niet.
Had ik ook eerder gewilt in de mix Winking my eye
Oke ruckus is naar mijn mening nogal... ruck :P Dus daar ga ik niet naar luisteren Cool
Hoop dat je dr wat aan heb...
Dus een beetje letten op je opbouw/trackkeuze zegmaar. Als je van bliebjes houdt, mij best, maar nja niet teveel achter elkaar zoals in t begin en speel ze op t einde en niet puur in t begin zegmaar.
User edit by Esmee on 10-09-2010 @ 17:01:23 (100%)
OneSixty    posted on 10-09-2010 17:26
Poster: Esmee
Laat ik hem eens luisteren Happy, laughing

oke je tracklist op soundcloud klopt iig niet. nummer 3 Winking my eye
vervolgens, wat een hoofdpijn effect op 6:00 zeg Cool6:13 al helemaal....
en toen op 6:30 dacht ik echt neeeee doorspoelen... dus dat heb ik even gedaan.
Overgang naar my feelings for you heb ik dus even gemist.
Maaaar
Nu komt er een puntje opbouw, ik vind my feelings for you niet bepaald bij derest passen, het is goed voor de afwisseling, want al die bliebjes komen echt je neus uit na 4 minuten. Maar ik zou my feeligns for you eerder in de mix gedaan hebben.
OP 11:35 klonk het niet bepaald of t gelijk liep...
12:00, ff letten op de kwaliteit ofzo. Is nogal zacht.
Bij texting flirtation dacht ik jaaa geen bliebjes maar r&b, maar helaas...
Dat het je stijl is maakt me niet uit hoor, t klinkt alleen allemaal 100% hetzelfde.
Nummer 7 is weer heerlijk, maar laat het ook weer een beetje dood vallen.
Rock the disco is weer een doorspoel moment...
Die van 25:08 is weer lekker en laat het niet zo doodvallen, + 100000 voor dat nummer Happy, laughing
Move the drum is dan weer zo'n lekker nummer, en we are your friends, die remix dan, echt weer zo totaal niet.
Had ik ook eerder gewilt in de mix Winking my eye
Oke ruckus is naar mijn mening nogal... ruck :P Dus daar ga ik niet naar luisteren Cool
Hoop dat je dr wat aan heb...
Dus een beetje letten op je opbouw/trackkeuze zegmaar. Als je van bliebjes houdt, mij best, maar nja niet teveel achter elkaar zoals in t begin en speel ze op t einde en niet puur in t begin zegmaar.

oei, ik had idd my feelings for you er dubbel in gezet, my fault.

Ben blij dat je negatieve commentaar vooral over de liedjes gaat, ieder zijn stijl Happy, laughing
Ook vind ik het niet echt op elkaar lijken die nummers maargoed :p

11:35 was een loopje die ik inkortte, had idd beter gekunt.
Deniz koyu - Lose Control (Johan Wedel Remix) is inderdaad een geweldig nummer Cool

Verder snap ik jou puntje opbouw wel, maargoed, hier heb ik echt totaal niet op gelet, ik wou gewoon een lekker stevig feestmixje maken Happy, laughing

De kwaliteit laat hier en daar zijn steken vallen, voortaan zet ik de opname kwali wel wat hoger.

Bedankt voor de comment!
User edit by OneSixty on 10-09-2010 @ 17:32:46 (5%)

This is an old Topic

No new postings for 5.492 days.
 Post CommentThat would be 183.1 months
or a whopping 15 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

276 Users online: 55 Guests (221 Unknown)
Pages generated today : 271
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.406.905