Poster: Estacy
damn wat is discogs makkelijk... binnen een half uurtje 80 techno platen erop. voor geintereseerden, mn discogs naam is dezelfde als hier (estacy, niet ecstacy, of exstacy)
Poster: Tekhead
extaSi, extaNo
Poster: Estacy
echt he. ik ben verbaasd over wat ie allemaal wel niet vindt. slechts 2 platen kende ie niet. en allemaal lekker snel. woensdag maar eens mn houseplaten erop. zitten veel promo's tussen, ben benieuwd!
Poster: tek-zotic
http://www.youtube.com/watch?v=u8KRKlWrztA&feature=player_embedded#
batman hond super lachen
@ xurion: toch de akai genomen ipv de novation? :p
Poster: tek-zotic
http://www.youtube.com/watch?v=u8KRKlWrztA&feature=player_embedded#
batman hond super lachen
Poster: sher
Het kwaad is geschied.. ik heb de sennheiser HD-25- CII besteld...
maar nu zie ik ook weer de HD-25-1 II... was die beter geweest..? waarom laten ze het allemaal zo op elkaar lijken..
ik snap er niks meer van..!
Poster: Xurion
Mijn setup op dit moment:
I love it! Ik maak vanaaf wel een nieuwe booth aan.
Poster: sher
Het kwaad is geschied.. ik heb de sennheiser HD-25- CII besteld...
maar nu zie ik ook weer de HD-25-1 II... was die beter geweest..? waarom laten ze het allemaal zo op elkaar lijken..
ik snap er niks meer van..!
Poster: Tomazos
alle bezoekers die over een viese, met bier en kots door dringde vloer buikslidings maken, en elkaar omver vegen
en dan ook nog de eigenaar die zeep en water op de grond gooit voor het glijden..
Poster: Dolivieira
Het is nou een echte booth?geworden Xurion. Respect. Lekkere apparaat hij die APC.
afgelopen nacht gedraaid met 2000 dronken kermis 'mongolen' in de zaal.. die om 09.00u binnen komen en om 03.00u weer weg gaan (18 uur lang en dat 4 dagen achter elkaar).
vanacht was laatste avond, we draaide het laatste uurtje echt snoei harde hardcore op 180/200+bpm gingen bezoekers aan het plafond hangen.. wou ik net een twitter foto maken onder het draaien kwam het plafond naar beneden.. het maakte allemaal niks uit, ook de eigenaar niet.. 1 grote bende..
toen ik samen met een collega besloot het volgende te zegge: ja mensen.. even kijken of het mogelijk is om buikslidings te maken van achterrr naar voooooor in de zaal..
toen was het helemaal gedaan..
alle bezoekers die over een viese, met bier en kots door dringde vloer buikslidings maken, en elkaar omver vegen
en dan ook nog de eigenaar die zeep en water op de grond gooit voor het glijden..
nu heb ik echt ALLES gezien, met de benaming 'gekken huis'![]()
maar de Dynacord COBRA set buikt wel!!!! godsamme!
afgelopen nacht gedraaid met 2000 dronken kermis 'mongolen' in de zaal.. die om 09.00u binnen komen en om 03.00u weer weg gaan (18 uur lang en dat 4 dagen achter elkaar).
vanacht was laatste avond, we draaide het laatste uurtje echt snoei harde hardcore op 180/200+bpm gingen bezoekers aan het plafond hangen.. wou ik net een twitter foto maken onder het draaien kwam het plafond naar beneden.. het maakte allemaal niks uit, ook de eigenaar niet.. 1 grote bende..
toen ik samen met een collega besloot het volgende te zegge: ja mensen.. even kijken of het mogelijk is om buikslidings te maken van achterrr naar voooooor in de zaal..
toen was het helemaal gedaan..
nu heb ik echt ALLES gezien, met de benaming 'gekken huis'![]()
maar de Dynacord COBRA set buikt wel!!!! godsamme!