Poster: feestbeest
Maar langleven rekbare kaften! Je kan ze elk jaar weer opnieuw gebruiken en je bent maar 5min bezig met je hele boeken paket!
Poster: timmy90
een klein vraagje,
als je een youtube liedje omzet met een programam naar een audio bestand voor serato is de kbps te laag, liegt dit aan de afspeel kwaliteit van youtube of liegt dat aan het programma waarmee je het omzet?
mijn vraag is eigenlijk, kan ik met een exteren recorder aan hoge kbps, die ik aansluit op de line out van de pc dan aan goede kwaliteit opnemen en gebruiken of is het de youtube kwaliteit die rot is?
Poster: DjVictorF
Youtube kwaliteit is rot. Je kan van iets van 128 kbps is niet, 320 kbps maken. Je kan het wel 'zogenaamd' omzetten in die 320 kbps en dan staat dat er ook.. Alleen is de kwaliteit in werkelijkheid niet verbeterd..
Poster: Tekhead
50 boeken Esm?e, amai m'n oren, da's bijna een kleine bibliotheek.
Poster: Esmee
nee joh, 20 boeken x ?2,50 = ?50
Thuis heb ik wel meer boeken dan 50 hoor :P
Poster: Bootstrap
Weer terug van weggeweestSurfvakantie in Molliets was echt heel erg gaaf! Elke dag strakblauw, zo'n 30 graden en heel veel leuke gezellige mensen. Surfen ging me ook best goed af. Het is wel weer heel erg wennen aan het Nederlandse kloteweer zeg..
Poster: OneSixty
Je berekening is fout, want zoals je al aan gaf doe je 8 boeken per rol.
Poster: Bootstrap
Weer terug van weggeweestSurfvakantie in Molliets was echt heel erg gaaf! Elke dag strakblauw, zo'n 30 graden en heel veel leuke gezellige mensen. Surfen ging me ook best goed af. Het is wel weer heel erg wennen aan het Nederlandse kloteweer zeg..
Poster: feestbeest
gisteravond me gig gehadt!RMX doet het top. ik ga morgen naar de bank het geld storten dus dan heb je het geld eind van de dag!
een klein dingetje, als kanaal 1 speelt en je hebt je cue op de master dan hoor je maar 1 kant, maar over de speakers wel l en r.
Goed om te horen dat je het leuk gehadt hebt!
Poster: OneSixty
Vraagje, iemand ook al problemen gehad met het aankrijgen van de bevestegingsmail van soundcloud?
zit hier gewoon een vertraging op ofzo? want ik heb men juiste e-mail adres ingevuld en ik krijg niets aan...
Hij zit ook niet bij spam ofzo.