De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! (38/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 27-08-2010 18:25
Zo dit is alweer deel 43.

De Late Leeuw is zoals de meeste waarschijnlijk wel weten, onze chatcorner!
Hier mag veel, maar niet alles. Dus toch nog even de regels.
- Geen spam
- Geen discriminatie
- Geen bitchfight
- Geen links naar webshops, de naam vermelden mag daarentegen wel zover ik weet.
- Geen msn taal. Gebruik gewoon even de ABC (Spellingscontrolle knopje voor de mensen die maar blijven vragen of ik geen ABN bedoel)Cool

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Link voor deel 12 tm 42

Kom zitten in de lounge en
praat met andere members

User edit by Esmee on 05-09-2010 @ 21:41:15 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! ??

Vote :   

feestbeest    posted on 27-09-2010 21:48
Ik hoop het voor je! Meestal is een goede start(Dat het ook lang vol blijft+positiefe reacties) de helft van het werk. Je zit ook op school, dus daar haal je waarschijnlijk ook nog veel publiek vandaan!
5000 flyers, t*ring das echt veel! Als voor elke flyer een man komt, mag je nog wel een paar zaaltjes bij hurenTongue
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
DjVictorF    posted on 27-09-2010 21:50
Poster: Bootstrap
Ik denk juist dat de eerste editie afgeladen vol wordt, doordat er veel vrienden komen. Er passen ook maar 200 man in, dus als we 5000 flyers en 250 verspreiden moet dat wel vol komen lijkt me Cool Maar we zullen het zien, we lopen in ieder geval geen financieel risico (scheelt een hoop).

edit: feestje duurt zelfs tot 4 uur btw Cool

En je moet minimaal 16 zijn? Of 18?
Want als het 16 is kan ik misschien ook wel langskomen! Ken wel wat adresjes in Utrecht, dus kan het dan denk wel regelen.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Bootstrap    posted on 27-09-2010 22:08
Poster: Esmee
T klinkt echt nu al als een super feest! Kost de zaal huren geen geld enzo? Bewaking/bar/garderobe personeel?

Het kost ons deze keer niks (op promotiemateriaal na), maar we verdienen er ook niks mee. De eigenaar regelt al het personeel en die krijgt ook alle baromzet. Voor de volgende editie willen we natuurlijk wel wat vangen, maar het is wel fijn om de eerste editie zonder financieel risico te kunnen doen.

@feestbeest:
Zijn inderdaad veel flyers, maar kostte niet veel meer dan 1000, dus waarom niet Cool Via de universiteit krijg ik misschien al wel 100+ man binnen. Stel dat 1/50 mensen die een flyer krijgt komt, dan zit het waarschijnlijk al vol Happy, laughing

@ VictorF:

Ik zal het even voor je navragen, eigenlijk geen idee wat het beleid is van de eigenaar, maar ik gok 18+ helaas.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 27-09-2010 @ 22:09:38 (40%)
-FLoriZ-    posted on 27-09-2010 23:11
Zo. OP m'n laptop draait nu eindelijk Ubuntu. Morgen eventjes updaten naar 10.10, nu op 9.10.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Estacy    posted on 28-09-2010 07:24
als je naar een compleet nieuwe versie wil, dan moet je em eigenlijk niet updaten, maar op een cd branden en installeren. als je namelijk naar een nieuwe versie gaat via de updater, dan loopt ie niet lekker (heb zelf ook een ubuntu laptop)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
T-to-the-J    posted on 28-09-2010 07:59
Zombie farm (H)
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Dolivieira    posted on 28-09-2010 08:24
Wat is dat Ubuntu?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Roov    posted on 28-09-2010 09:58
Poster: Dolivieira
Wat is dat Ubuntu?

Een gratis besturingssysteem net als Windows en OSX
Dolivieira    posted on 28-09-2010 10:13
Wat is daar zo goed aan als ik het vragen mag Confused
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Roov    posted on 28-09-2010 10:15

Kijk hier maar even rond!
djmathijs    posted on 28-09-2010 17:12
Ik wil me wat meer gaan verdiepen in het mixen van hardstyle, alleen ik loop tegen een probleem aan. Want bij house is de meeste muziek gewoon rond de 128/130bpm, maar bij hardstyle verschilt dit onderling nogal. Hoe kun je bijv tussen een nummer van 120 bpm en 150 bpm een mooie overgang maken?
Roov    posted on 28-09-2010 17:15
Poster: djmathijs
Ik wil me wat meer gaan verdiepen in het mixen van hardstyle, alleen ik loop tegen een probleem aan. Want bij house is de meeste muziek gewoon rond de 128/130bpm, maar bij hardstyle verschilt dit onderling nogal. Hoe kun je bijv tussen een nummer van 120 bpm en 150 bpm een mooie overgang maken?

Hardstyle is niet 120 BPM hoor. Of wil je van House naar Hardstyle? Als je dat wilt, kan je met loopjes, filters, backspins of andere truckjes werken. Er zijn ook een paar nummers (volgens mij had Tomazos laatst zoiets gemaakt) om van house naar hardstyle te kunnen switchen.
djmathijs    posted on 28-09-2010 17:20
Ja klopt die heb ik gezien, nee ik had toevallig het nummer van Just as easy en die was 120 bpm, maar misschien is de rest van hardstyle wel allemaal rond de 150 bpm.
Roov    posted on 28-09-2010 17:23
Ja klopt die heb ik gezien, nee ik had toevallig het nummer van Just as easy en die was 120 bpm, maar misschien is de rest van hardstyle wel allemaal rond de 150 bpm.

Just As Easy is niet 120 BPM kan ik je vertellen Winking my eye
djmathijs    posted on 28-09-2010 17:27
O dan is het blijkbaar een foutje van traktor:P
TimmyV    posted on 28-09-2010 17:32
Iemand bekend met de?Mackie TH-15a actieve luidspreker? Sowieso met het merk Mackie?
Heb nu 2 budget speakers staan van Dab en een simpele versterker, maar dit is echt crap. Me KRK's gaan nog harder en zuiverder.

Gebruik ze gewoon voor thuis gebruik en 16 oktober dan op een verjaardag van me oom.
Wil ze wel graag vervangen eigenlijk.?

Misschien nog andere merken waar ik zeker naar moet kijken? En wat is beter of makkelijker....actief of met een versterker er los tussen?
Vind een versterker altijd maar zo'n vervelend aanhangsel.
Let's go f*cking mental
Estacy    posted on 28-09-2010 17:34

1:gratis
2: heeft geen snelle computer nodig, werkt met elk systeem, ongeacht de componenten.
3: alle USB apparaten werken plug n play (geen drivers nodig)
4: opensource software. dit zijn gratis programmas van de linux community. een goed voorbeeld is Audacity. Ook vindt je hier al je converteer software, brandprogramma's en zelfs dingen zodat je windows programmas kunt gebruiken?
5: heel belangrijk: bijna virus vrij, en zowiezo vrij voor windows virussen
6: eigenlijk alles wat je ziet kun je naar wensen instellen (als je goed bent met computers tenminste)

Mijn laptop uit 2004(!!!) met Ubuntu start sneller op dan menig Windows systeem

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
dJORD    posted on 28-09-2010 17:41
Poster: TimmyV
Iemand bekend met de?Mackie TH-15a actieve luidspreker? Sowieso met het merk Mackie?
Heb nu 2 budget speakers staan van Dab en een simpele versterker, maar dit is echt crap. Me KRK's gaan nog harder en zuiverder.

Gebruik ze gewoon voor thuis gebruik en 16 oktober dan op een verjaardag van me oom.

Misschien nog andere merken waar ik zeker naar moet kijken? En wat is beter of makkelijker....actief of met een versterker er los tussen?

ik heb er al heel wat positiefs over gehoord, er staan heel wat filmpjes op youtube.
feestbeest    posted on 28-09-2010 17:41
O dan is het blijkbaar een foutje van traktor:P

Dat hoor je zelf ook wel hoop ik?Tongue Just as easy van brennanheart neem ik aan? Die is 150 even snel uit me hoofd.
djmathijs    posted on 28-09-2010 17:49
Ja klopt als ik even beter luister hoor je idd dat deze veel sneller is als een house track, ja klopt die van brennan heart.
Ik was eerst nooit zo van de hardstyle maar deze nummers zijn wel vet.
Roov    posted on 28-09-2010 17:52
Poster: TimmyV

Ik heb met Mackie sowieso wel fijne gebruikservaringen
TimmyV    posted on 28-09-2010 18:19
Poster: dJORD

ik heb er al heel wat positiefs over gehoord, er staan heel wat filmpjes op youtube.

Ja heb wat filmpjes bekeken op youtube. Lijken me wel goede speakers.
Is even kijken of ik ze hier in de buurt misschien kan beluisteren.
Let's go f*cking mental
feestbeest    posted on 28-09-2010 19:08
Zo, ik ben in een creatiefe bui. Ik ga maar eens een klem maken voor mijn KVM switch boxs zodat ik hem onder mijn bureau kwijt kan!Cool
EleMentcp    posted on 28-09-2010 19:45
yeah sweet eindelijk me macbook pro binnen?Cool
Vassilli    posted on 28-09-2010 19:54
Nice! Welke heb je?

301 Users online: 99 Guests (202 Unknown)
Pages generated today : 27.997
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.505.998