Poster: Bootstrap
Ik denk juist dat de eerste editie afgeladen vol wordt, doordat er veel vrienden komen. Er passen ook maar 200 man in, dus als we 5000 flyers en 250 verspreiden moet dat wel vol komen lijkt meMaar we zullen het zien, we lopen in ieder geval geen financieel risico (scheelt een hoop).
edit: feestje duurt zelfs tot 4 uur btw
Poster: Esmee
T klinkt echt nu al als een super feest! Kost de zaal huren geen geld enzo? Bewaking/bar/garderobe personeel?
Poster: Dolivieira
Wat is dat Ubuntu?
Poster: djmathijs
Ik wil me wat meer gaan verdiepen in het mixen van hardstyle, alleen ik loop tegen een probleem aan. Want bij house is de meeste muziek gewoon rond de 128/130bpm, maar bij hardstyle verschilt dit onderling nogal. Hoe kun je bijv tussen een nummer van 120 bpm en 150 bpm een mooie overgang maken?
Ja klopt die heb ik gezien, nee ik had toevallig het nummer van Just as easy en die was 120 bpm, maar misschien is de rest van hardstyle wel allemaal rond de 150 bpm.
Poster: Dolivieira
Wat is daar zo goed aan als ik het vragen mag
Poster: TimmyV
Iemand bekend met de?Mackie TH-15a actieve luidspreker? Sowieso met het merk Mackie?
Heb nu 2 budget speakers staan van Dab en een simpele versterker, maar dit is echt crap. Me KRK's gaan nog harder en zuiverder.
Gebruik ze gewoon voor thuis gebruik en 16 oktober dan op een verjaardag van me oom.
Wil ze wel graag vervangen eigenlijk.?
Misschien nog andere merken waar ik zeker naar moet kijken? En wat is beter of makkelijker....actief of met een versterker er los tussen?
Vind een versterker altijd maar zo'n vervelend aanhangsel.
O dan is het blijkbaar een foutje van traktor:P
Poster: TimmyV
Iemand bekend met de?Mackie TH-15a actieve luidspreker? Sowieso met het merk Mackie?
Heb nu 2 budget speakers staan van Dab en een simpele versterker, maar dit is echt crap. Me KRK's gaan nog harder en zuiverder.
Gebruik ze gewoon voor thuis gebruik en 16 oktober dan op een verjaardag van me oom.
Wil ze wel graag vervangen eigenlijk.?
Misschien nog andere merken waar ik zeker naar moet kijken? En wat is beter of makkelijker....actief of met een versterker er los tussen?
Vind een versterker altijd maar zo'n vervelend aanhangsel.
Poster: dJORD
ik heb er al heel wat positiefs over gehoord, er staan heel wat filmpjes op youtube.