De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! (35/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 27-08-2010 18:25
Zo dit is alweer deel 43.

De Late Leeuw is zoals de meeste waarschijnlijk wel weten, onze chatcorner!
Hier mag veel, maar niet alles. Dus toch nog even de regels.
- Geen spam
- Geen discriminatie
- Geen bitchfight
- Geen links naar webshops, de naam vermelden mag daarentegen wel zover ik weet.
- Geen msn taal. Gebruik gewoon even de ABC (Spellingscontrolle knopje voor de mensen die maar blijven vragen of ik geen ABN bedoel)Cool

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Link voor deel 12 tm 42

Kom zitten in de lounge en
praat met andere members

User edit by Esmee on 05-09-2010 @ 21:41:15 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! ??

Vote :   

Pedroz    posted on 25-09-2010 21:41
Vannamiddag 2 cdj850's gaan kopen. Wat een prachtig speelgoed!!
TH3llC    posted on 25-09-2010 23:20
Poster: Esmee
Ik vind al t Belgisch t zelfde klinken... netzoals al het boers, is ook allemaal t zelfde rare taaltje. Ik hoor wel t verschil tussen amsterdams en rotterdams, en brabants en limburgs :P Maar verder houdt het eigenlijk wel op...

volgens mij ben je nog nooit een west-vlaming tegengekomen!Cool
overlaats in zolder op het circuit in de pitlane waren 2 westvlamingen (nadien begrepen) dus bezig dat hun uitlaat niet goed genoeg was en blablabla, terwijl ze dat zeiden was ik me aant afvragen van welk land ze warenCool
Tekhead    posted on 25-09-2010 23:47
Poster: Esmee
Ik vind al t Belgisch t zelfde klinken... netzoals al het boers, is ook allemaal t zelfde rare taaltje. Ik hoor wel t verschil tussen amsterdams en rotterdams, en brabants en limburgs :P Maar verder houdt het eigenlijk wel op...

Live op BlogTV
http://www.blogtv.com/People/MissEtack
hoi

Nou meid, ff een klein geheugensteuntje:

Belgisch
bestaat niet hoor, t is Vlaams, Frans of Duits, en heel klein beetje Letzenburgs (wat men spreekt in Groot Hertogdom Luxemburg en een gedeelte van de provincie luxemburg (niet hetzelfde landje/plaats)in Walloni? - Belgie.

En ben je al ooit in Brugge of Oostende of die streek geweest ? Die versta je dus echt niet zoals TH3LLC al vermelde, niet zozeer vreemd woordgebruik maar vanwege hun uitspraak, klanken etc...
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
timmy90    posted on 26-09-2010 00:47
weet er iemand hoe ik men 2 cdj 2000e kan gebruiken bij serato sl3 zonder cd? ze hangen aangeslote zoals het zou moeten met cd's, en onderling met de link kabel...

wie o wie helpt mij!
tek-zotic    posted on 26-09-2010 01:01
Poster: Tekhead

Belgisch
bestaat niet hoor, t is Vlaams, Frans of Duits, en heel klein beetje Letzenburgs (wat men spreekt in Groot Hertogdom Luxemburg en een gedeelte van de provincie luxemburg (niet hetzelfde landje/plaats)in Walloni? - Belgie.

En ben je al ooit in Brugge of Oostende of die streek geweest ? Die versta je dus echt niet zoals TH3LLC al vermelde, niet zozeer vreemd woordgebruik maar vanwege hun uitspraak, klanken etc...

woordgebruik ook hoor
een pimpeljoentje is bvb een lieveheersbeestje in het west vlaams Happy, laughing
Tekhead    posted on 26-09-2010 03:00
Idd Jelle, maar rare woorden heb je in alle dialecten, maar vooral in W.Vl. idd.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Esmee    posted on 26-09-2010 09:49
Poster: Tekhead

Belgisch

Ik ben pas 1x in mn hele leven in Belgi? geweest... en toen reden we er door heen, en ik heb 2 nachten toen in Walloni? geslapen... Nou kan ik haast nog beter Chinees dan Frans... dus dat was erg handig...
T-to-the-J    posted on 26-09-2010 10:17
Joepie, ben jarigHappy, laughing
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
timmy90    posted on 26-09-2010 10:18
Poster: T-to-the-J

happy b-day!!
Bootstrap    posted on 26-09-2010 10:28

Gefeliciteerd! Happy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
T-to-the-J    posted on 26-09-2010 10:40
Ja dankje :D morgen misschien bieden op een setje rmp-2's
Xurion    posted on 26-09-2010 10:52
Cool
BennoRevelli    posted on 26-09-2010 10:55
Ja dankje :D morgen misschien bieden op een setje rmp-2's

Gefeliciteerd man, en ja dat zou een leuke uitbreiding voor je zijn Winking my eye
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Xurion    posted on 26-09-2010 10:58
Van de week maar eens alles in mijn studio gaan aansluiten en etc. (3 weken niet draaien is niet goed voor je)
T-to-the-J    posted on 26-09-2010 10:58
Ja, ik had op marktplaats een setje voor 400 gezien
DaCompra    posted on 26-09-2010 11:08
Even aan het kloten geweest in ableton + nieuwe studio gear.?

Dit is het resultaat?Smile
jannickv    posted on 26-09-2010 12:36
Weet iemand de mooie naam (lees googlebaar) voor zo een toeter met een gasflesje onder dat een oorverdoovend lawaai maakt? bv om bij een climax even nog een extra duuw te geven?
Estacy    posted on 26-09-2010 12:36
misthoorn
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Roov    posted on 26-09-2010 13:39
Poster: jannickv
Weet iemand de mooie naam (lees googlebaar) voor zo een toeter met een gasflesje onder dat een oorverdoovend lawaai maakt? bv om bij een climax even nog een extra duuw te geven?

Je hebt een sample nodig? Dan kan je 't best zoeken naar 'horns' denk ik
jannickv    posted on 26-09-2010 13:54
Poster: Roov

Je hebt een sample nodig? Dan kan je 't best zoeken naar 'horns' denk ik

Nee wil echt zo een ding kopen xD gewoon voor me te nemen als ik moet draaien xD
timmy90    posted on 26-09-2010 13:57
ga in decathlon kijken, die worden namelijk gebruikt voor te zeilen nzo voor noodsisnalen, en dat zijn er van goede kwaliteit, die goedkope gaan rpa stuk en vind je niet altijd vullingen voor!
Estacy    posted on 26-09-2010 15:03
die dingen kun je gewoon bij de blokker halen. kosten 4 euro ofzo.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
tek-zotic    posted on 26-09-2010 16:11
zo ik krijg bizarre meldingen dat m'n ip genbanned is hier, maar toch kan ik nog online
nieuwe bug ofzo?
jannickv    posted on 26-09-2010 16:14
wim is aan het werken eraan op dit moment veronderstel ik Winking my eye iedereen ziet die melding
TH3llC    posted on 26-09-2010 16:17
Poster: tek-zotic
zo ik krijg bizarre meldingen dat m'n ip genbanned is hier, maar toch kan ik nog online
nieuwe bug ofzo?

ik zojuist ook..
en enkele seconden later kan ik gewoon trug op djr..

151 Users online: 18 Guests (133 Unknown)
Pages generated today : 11.196
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.399.570