Poster: Esmee
Ik vind al t Belgisch t zelfde klinken... netzoals al het boers, is ook allemaal t zelfde rare taaltje. Ik hoor wel t verschil tussen amsterdams en rotterdams, en brabants en limburgs :P Maar verder houdt het eigenlijk wel op...
Poster: Esmee
Ik vind al t Belgisch t zelfde klinken... netzoals al het boers, is ook allemaal t zelfde rare taaltje. Ik hoor wel t verschil tussen amsterdams en rotterdams, en brabants en limburgs :P Maar verder houdt het eigenlijk wel op...
Live op BlogTV
http://www.blogtv.com/People/MissEtack
hoi
Poster: Tekhead
Nou meid, ff een klein geheugensteuntje:
Belgisch bestaat niet hoor, t is Vlaams, Frans of Duits, en heel klein beetje Letzenburgs (wat men spreekt in Groot Hertogdom Luxemburg en een gedeelte van de provincie luxemburg (niet hetzelfde landje/plaats)in Walloni? - Belgie.
En ben je al ooit in Brugge of Oostende of die streek geweest ? Die versta je dus echt niet zoals TH3LLC al vermelde, niet zozeer vreemd woordgebruik maar vanwege hun uitspraak, klanken etc...
Poster: Tekhead
Nou meid, ff een klein geheugensteuntje:
Belgisch bestaat niet hoor, t is Vlaams, Frans of Duits, en heel klein beetje Letzenburgs (wat men spreekt in Groot Hertogdom Luxemburg en een gedeelte van de provincie luxemburg (niet hetzelfde landje/plaats)in Walloni? - Belgie.
En ben je al ooit in Brugge of Oostende of die streek geweest ? Die versta je dus echt niet zoals TH3LLC al vermelde, niet zozeer vreemd woordgebruik maar vanwege hun uitspraak, klanken etc...
Poster: T-to-the-J
Joepie, ben jarig
Joepie, ben jarig
Ja dankje :D morgen misschien bieden op een setje rmp-2's
Poster: jannickv
Weet iemand de mooie naam (lees googlebaar) voor zo een toeter met een gasflesje onder dat een oorverdoovend lawaai maakt? bv om bij een climax even nog een extra duuw te geven?
Poster: Roov
Je hebt een sample nodig? Dan kan je 't best zoeken naar 'horns' denk ik
Poster: tek-zotic
zo ik krijg bizarre meldingen dat m'n ip genbanned is hier, maar toch kan ik nog online
nieuwe bug ofzo?