Poster: Winston
Jup, wordt de nieuwe clubstandard. D.w.z. moet niet meer in gewone huizen. En de 350 is zijn de decks voor middelgrote clubs. Lees ook: zeker niet voor huisgebruik.
Poster: Dolivieira
Vandaag even mijn overige Vinyl platen opgehaald. Oei want waren dat er veel. Ik heb mijn EXPEDIT 5 bij 5 vol gegooit met Vinyl platen. Ik moet er nog een hebben denk ik. En dan nog kan ik niet alles kwijt. Ik denk dat ik de boel ook moet gaan filteren. ?En dan gaan er een aantal vinyl de deur uit. Dus vinyl waar ik geen band meer mee heb en die ik toch nooit meer ga draaien gaan de deur uit.
Poster: Tekhead
Amai dennis, nog wat sleurwerk met je vinyl
Poster: Mixt-Ape
Nice! Hou ze gewoon allemaal bij, geweldige collectie zo!
Poster: Dolivieira
Ja, joh Rodger.??Die hele kast is vol dan staan er nu nog staan er nu nog 11 dozen met pak en beet 150 stuks voor die kast, En dan heb ik er nog 5 curvers en 5 groente plastiek bakken in de kelder staan.
Nou weet je wat het is, Lorin. Er zitten ook een paar flut titels tussen waar?ik niks meer mee doe snap je. En die gaan echt weg. Verder is het veel. House, Dance, Techhouse en Techno wat er tussen zit. ook zit er nog een 100tal D&B tussen.
Poster: tek-zotic
Heb je ervaring mee? Persoonlijk lijkt me dat weinig. Wordt je betaald? Zo ja, waarvoor? Licht en geluid?
Poster: Estacy
ik denk niet dat de 350 een clubstandaard wordt, evenmin als dat de 400 dat was. De 850 en 900 zul je sneller terug zien.
Poster: TH3llC
bedoel je dat van gitaar versterkers?
Poster: NielsR
Hier iets interresant gezien over oordopjes.
Ik was al langer aan het twijvelen om er ook geen op maat te gaan laten maken, misschien nu toch doen :P
Hey ja, je hebt helemaal gelijk. Ik wordt oud en kan de snelle ontwikkelingen niet meer goed bijhouden.
Maar de 2000 voor de grote rijke clubs.
De 900 voor de kleinere clubs.
De 850 voor clubs op cafe niveau.
en de 350 voor thuis (rijke lui vnl.).
de 100 voor beginners (thuis).
Zo is de marktsegmentering wel goed denk ik.
Poster: Roov
Oh Oh Cherso tijd
Poster: main
waarom de numark's ? omdat ze perfect zijn voor thuis gebruik! (en af en toe een feest) en daarnaast kost een numark ndx 800 maar de helft van een cdj 350! (dan heb ik liever 2 ndx 800's dan 1 cdj 350)
waarom + overigen? omdat ik ook wel een 850 wil, ziet er strak uit, genoeg functies. maar de prijs..
voor de caf?'s heb ik al gemerkt dat t steeds meer computertjes worden..
Poster: Estacy
waarom niet de De Denon DN-S700? erg degelijk en kwalitatief spelertje.