Poster: EsmeeDat laat ik m'n ma altijd doen onder het mom van; doe jij het nog eens voor?
Nee![]()
Zucht zo maar eens mn boekenkaften...#geenzin
Poster: Rusafli
Ik zou zeggen Esmee, stuur je boeken op naar Floriz
Poster: Esmeehet is gelukkig grotendeels droog gebleven, en die paar miezer buitjes die we gehad hebbe moge we niet over klagen. sochtens had het wel nog even geregend maar toen die bui was afgelopen is er ook bijna niks meer naar beneden gekomen. en de meeste mense (waaronder ikzelf) kwamen toch pas rond 1 a 2 uur.?
Het is nu nog droog.. Ik hoop heel erg voor die mensen dat het droog blijft. Ze zijn gisteren en eergisteren de hele dag bezig geweest met het bos en het andere terrein droog te pompen... Anders had t hele feest niet eens door kunnen gaan want t hele terrein stond zo goed als onder water.
Poster: Esmee
Haha nou wij hoeven ze ook niet pers? te kaften... maar als je ze sloopt/kapot maakt dan is t jouw probleem, en die kaft houdt altijd wel wat tegen
+ Het is altijd leuk om dr op te tekenen en klooien als je je verveelt tijdens lessen.
Poster: feestbeest*Jaloers*
wij MOETEN ze kaften. Maar langleven rekbare kaften! Je kan ze elk jaar weer opnieuw gebruiken en je bent maar 5min bezig met je hele boeken paket!