De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! (27/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 27-08-2010 18:25
Zo dit is alweer deel 43.

De Late Leeuw is zoals de meeste waarschijnlijk wel weten, onze chatcorner!
Hier mag veel, maar niet alles. Dus toch nog even de regels.
- Geen spam
- Geen discriminatie
- Geen bitchfight
- Geen links naar webshops, de naam vermelden mag daarentegen wel zover ik weet.
- Geen msn taal. Gebruik gewoon even de ABC (Spellingscontrolle knopje voor de mensen die maar blijven vragen of ik geen ABN bedoel)Cool

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Link voor deel 12 tm 42

Kom zitten in de lounge en
praat met andere members

User edit by Esmee on 05-09-2010 @ 21:41:15 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! ??

Vote :   

Roalin    posted on 19-09-2010 17:12
Poster: MaximDJ
Ja :P En zo lam zijn dat je de toetsen nooit goed indrukt xD En niet op het idee komen dat er nog meer mensen zijn die wel kunnen bellen :P

Okee, dan was je wel heel erg ver heen... :p

Edit:
Ik zit net naar MTV te kijken (vraag me niet waarom) en ik zie een reclame van Pioneer...
User edit by Roalin on 19-09-2010 @ 17:13:52 (42%)
Estacy    posted on 19-09-2010 18:16
Poster: Roalin

Ik zit net naar MTV te kijken (vraag me niet waarom) en ik zie een reclame van Pioneer...

Pioneer maakt heel veel spullen Winking my eye wat voor product ging het over?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Seca    posted on 19-09-2010 18:41
Poster: Dolivieira
En bij Pioneer zijn ze gek. Zal dus echt gaan schelen in de verkoop. Komen ze nog wel van terug. Cool

Dat weet ik zo nog niet, de echte pioneerfanboys blijven toch pioneer kopen, nu is het toch ook (te) duur?

Ywe    posted on 19-09-2010 19:01
was vorige keer bij nieuwe release ook zo... even kijken hoeveel het gaat schelen. Mocht het echt veel meer zijn, dan koop ik het zsm
ThijsG    posted on 19-09-2010 19:23
Zoow lekker weekendje...
Vrijdag scooter gehaaldCoolCoolCoolCoolCool
Zaterdag helemaal klemgezopenCoolCool
Maandag eerste twee uur vrijCoolCoolCool
Tussendoor lekker gedraaitCoolCoolCool

User edit by ThijsG on 19-09-2010 @ 19:26:12 (53%)
OneSixty    posted on 19-09-2010 23:08
Iemand een idee of er nog nummers zijn met het piano sampeltje uit het volgende nummer?

Felix Da Housecat - Oops!

Heb net dit nummer gevonden, kende de sample al uit een reclame van HTC geloof ik.
Nu moeten er vast nog andere nummers zijn waar de sample na de break doorloopt ofzo, vind hem zo vet :p
Bootstrap    posted on 19-09-2010 23:43
Het origineel heet Sinnerman van Nina Simone.

Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
DJADMIN    posted on 20-09-2010 10:27
Poster: DjVictorF
Dat het zal schelen in de verkoop betekent niet dat ze meteen minder winst gaan boeken. Ze doen dit zodat ze een grotere winst krijgen.

Minder afzet = minder productie = minder productie kosten. Pioneer weet heus goed dat ze wat 'klanten' zullen verliezen, maar ze weten ook dat er toch altijd een bepaald aantal mensen zal blijven bij die nieuwe verkoop prijs (zagen we ook met de vorige prijs verhoging!). Ze zullen wel 'berekent' hebben dat als je met een prijsverhoging van een x aantal euro's dus meer winst boeken.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.

Niet helemaal correct jongeman. Waarschijnlijk voeren ze de prijsverhoging door omdat de complementaire kosten gestegen zijn....waarschijnlijk hebben ze deze onderschat ; voor de leken onder ons : het wil gewoon zeggen dat de kostprijs hoger was dan gecalculeerd. Dus komen ze daar nu op terug om een prijsverhoging door te voeren, die eigenlijk al eerder hard gedaan.

Wat je zegt over de afzet en productie klopt niet helemaal. Pioneer is geen bedrijf dat custom made maakt, dus ze maken meer als er besteld word. Daarom hoeft minder afzet nog niet minder productie te betekenen. Cool?Ofwel het is dus een foute berekening geweest, ofwel ze hebben gekozen voor een ''introductie-aanbieding'', ofwel ze hopen de verkopen in september 2010 nog eens goed omhoog te drijven, door een prijsverhoging aan te kondigen...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
DjVictorF    posted on 20-09-2010 16:44
Poster: DJADMIN

Niet helemaal correct jongeman. Waarschijnlijk voeren ze de prijsverhoging door omdat de complementaire kosten gestegen zijn....waarschijnlijk hebben ze deze onderschat ; voor de leken onder ons : het wil gewoon zeggen dat de kostprijs hoger was dan gecalculeerd. Dus komen ze daar nu op terug om een prijsverhoging door te voeren, die eigenlijk al eerder hard gedaan.

Wat je zegt over de afzet en productie klopt niet helemaal. Pioneer is geen bedrijf dat custom made maakt, dus ze maken meer als er besteld word. Daarom hoeft minder afzet nog niet minder productie te betekenen. Cool Ofwel het is dus een foute berekening geweest, ofwel ze hebben gekozen voor een ''introductie-aanbieding'', ofwel ze hopen de verkopen in september 2010 nog eens goed omhoog te drijven, door een prijsverhoging aan te kondigen...

Haha, dat bedoelde ik dusCool
Alleen was dat van mij in een soort verkeerd jasje gegoten..
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
DJADMIN    posted on 20-09-2010 17:04
Poster: DjVictorF

Haha, dat bedoelde ik dusCool
Alleen was dat van mij in een soort verkeerd jasje gegoten..

Als docent AE / BE gaat 't me dan jeuken, dat begrijp je haha :P

Maargoed, ik begreep je wel, daar niet van, t stond er alleen beetje wankel. Bij deze rechtgezet Winking my eye
DTwisted    posted on 20-09-2010 17:20
nu aan het draaien
check het via deze link !
http://twitcam.com/23axu
Ywe    posted on 20-09-2010 17:23
nou ik ben de prijsstijgingen wel voor... deze week mijn nieuwe 850's ophalen.... Cool
DJADMIN    posted on 20-09-2010 18:15
Ik ben eens op beatjunks aan het luisteren.....

Echt waar...verschrikkelijk ! Allemaal die producers die denken dat ze echt wat waard zijn, maar eigenlijk alle nummers stuk voor stuk verkrachten. Dacht ga eens een lekkere mix van bumpyride zoeken...echt stuk voor stuk meuk wat daar tussen staat....zo kan ik me ook producer noemen...
feestbeest    posted on 20-09-2010 18:22
Poster: ThijsG
Zoow lekker weekendje...
Vrijdag scooter gehaaldCoolCoolCoolCoolCool
Zaterdag helemaal klemgezopenCoolCool
Maandag eerste twee uur vrijCoolCoolCool
Tussendoor lekker gedraaitCoolCoolCool

Klinkt als een perfect weekend!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
T-to-the-J    posted on 20-09-2010 18:30
Damn ik ben helemaal brak, hoofdpijn als de tering Unhappy
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Esmee    posted on 20-09-2010 19:36
op maandag :p?
ThijsG    posted on 20-09-2010 20:10
Vraag ik me ook wel af..:p
Vooral om half 7 xD
Dan ben je wel egt een doorzetter zeg:p

En waarom hebben we hier een reclame voor alleenstaande mama's daten?:p
User edit by ThijsG on 20-09-2010 @ 20:10:41 (5%)
-FLoriZ-    posted on 20-09-2010 20:21
Poster: ThijsG
Vraag ik me ook wel af..:p
Vooral om half 7 xD
Dan ben je wel egt een doorzetter zeg:p

En waarom hebben we hier een reclame voor alleenstaande mama's daten?:p

Ik vermoed speciaal voor jou.

Overigens was ik vandaag ook vrij brak hoor, en ik heb alleen zaterdag n waterpijp met whisky op. Maargoed, ik ben dan ook half ziek nu.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
ThijsG    posted on 20-09-2010 20:23
Ja t heerst ook wel..
(hier teminste)
T-to-the-J    posted on 20-09-2010 20:28
Ja tering ik heb migraine, soms wel 3/4x aanval in de week Unhappy
ThijsG    posted on 20-09-2010 20:33
wojoow das wel zwaar kut
T-to-the-J    posted on 20-09-2010 20:37
Inderdaad, gelukkig de laatste tijd steeds minder last van Happy, laughing
MCO    posted on 20-09-2010 20:47
@DJADMIN

Idd, ik keek vroeger ook altijd nog op beatjunks voor bepaalde muziek, nieuwe artiesten, goede remixen, bootlegs etc., laatste jaar/half jaar kom ik er alleen niet meer, vreselijk eentonige rotzooi om het zo maar te noemen...

Kijk anders maar even op electrostation.net zelfde soort achtig iets als beatjunks (zijn volgens mij ook 'sub'sites vanelkaar) daar staat iig betere muziek in my opinionWinking my eye
niiicola    posted on 20-09-2010 20:59
Pff was ook erg verkouden vandaagSad
Hoop dat het morgen beter is!
Gewoon.
DJADMIN    posted on 20-09-2010 21:07
Poster: MCO
@DJADMIN

Idd, ik keek vroeger ook altijd nog op beatjunks voor bepaalde muziek, nieuwe artiesten, goede remixen, bootlegs etc., laatste jaar/half jaar kom ik er alleen niet meer, vreselijk eentonige rotzooi om het zo maar te noemen...

Kijk anders maar even op electrostation.net zelfde soort achtig iets als beatjunks (zijn volgens mij ook 'sub'sites vanelkaar) daar staat iig betere muziek in my opinionWinking my eye

Klopt, die lijkt beter. Ben altijd wel op zoek naar zon blogspot sites...met gewoon wat lekkere commerciele mixen...niet te veel poespas, maar gewoon lekkere remixen of mash ups voor de allround dj !!

209 Users online: 21 Guests (188 Unknown)
Pages generated today : 44.321
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.695