Poster: T-to-the-J
Gefeliciteerd!! Wat voor soort bedrijf is het?
Poster: Bootstrap
Deze gasten proberen een wereldrecord te breken door 2 weken lang non-stop te mixen
Poster: Rusafli
pff , jeetje. Ik ben begonnen mijn verzameling cd's op harddisk te zetten. Erg leuk als heel veel cd's geen namen gebruiken voor hun tracks maar het geheel track1 t/m track21 noemen. Alles handmatig aanpassen.
Respect voor diegene die dit al gedaan heeft. Gaat me weken kosten.
Poster: Estacy
ultieme test voor hun gear... die technics staan dus gewoon 2 weken lang constant te draaien
Poster: Estacy
ultieme test voor hun gear... die technics staan dus gewoon 2 weken lang constant te draaien
Poster: Rusafli
pff , jeetje. Ik ben begonnen mijn verzameling cd's op harddisk te zetten. Erg leuk als heel veel cd's geen namen gebruiken voor hun tracks maar het geheel track1 t/m track21 noemen. Alles handmatig aanpassen.
Respect voor diegene die dit al gedaan heeft. Gaat me weken kosten.
Poster: Tekhead
Met een ander merk van TT's moet je dat zelfs niet proberen !
Poster: DJ_OB
zijn ook gewoon programmas die die tracknamen gewoon binnenhalen voor je hoor
Poster: justjustin
weet iemand misschien hoe je meteen een tracklist kan maken in Itunes...( krijg het niet voor elkaar)
Poster: Bartjens
Lees net dit:
Per 1 oktober gaat Pioneer een prijsverhoging doorvoeren voor een groot aantal producten, zoals de DJM-2000, de CDJ-2000, de CDJ-900, de CDJ-850 en de DJM-800.
Lees net dit:
Per 1 oktober gaat Pioneer een prijsverhoging doorvoeren voor een groot aantal producten, zoals de DJM-2000, de CDJ-2000, de CDJ-900, de CDJ-850 en de DJM-800.
Lekker dan.... net alsof het allemaal al nier duur genoeg is..
Bron=Bax
Lees net dit:
Lekker dan.... net alsof het allemaal al nier duur genoeg is..
Bron=Bax
Poster: Vassilli
Met een Mac doe je gewoon cmd + P en dan kies je een lay-out. En dan sla op als pdf! En je hebt een tracklist!
Poster: Vassilli
Met een Mac doe je gewoon cmd + P en dan kies je een lay-out. En dan sla op als pdf! En je hebt een tracklist!