Poster: ThijsG
Ik heb mn veterstrik diploma
niet gehaald. :p
Ik eet dan vaak kroketten en frikandellen
ik hou niet zo van vlees. :p
Poster: Esmee
eerlijk roger, je moet t gewoon kijken haast.
chersoni... cherso...chesonisos...hoe spreek je het eigenlijk uit?
wordtik zo gebant ik ben mobiel online :p
mijn bijnaam is matsoe matsoe. waarom? dat klinkt ttoch vet kickuh :d?
barbie: het platina blond haar heb ikalik ben gewoon een echte barbie!
Poster: Mixt-Ape
Ga gewoon op youtube, en zoek het op. Je kan de afleveringen helemaal bekijken!
Poster: tek-zotic
HP = persoonlijk, je moet hem opzetten en een gevoel hebben van wauw. Neem de HP's waar je tussen twijfelt, test ze, en degene die voor jouw het beste aanvoelt en klinkt, moet je nemen
Poster: Tekhead
En als je wel veel belt ? En op internet ? koop dan maar extra batterij, of autolader Tim.
@Esm?e: Hoe verloopt je Duits nu ? En lekker uit eten geweest afgelopen W.E. meid ?
Poster: DJADMIN
Zo, ik ga upgraden van mn hdj 1000....
nu is de vraag, whats next. Als eerste dacht ik natuurlijk aan de 2000, die ik voor een ''schappelijke'' prijs kan krijgen, nog steeds boven de 200, maar alle?
Toen ik laatst in Dubai was heb ik echter ook geluisterd met de Monster Beats HP van Dr. Dre...en die vond ik magistraal goed klinken...nu kost die ook bijna 400 euro, maar ook daar kan ik iets mee regelen...
Nu is de vraag...welke zouden jullie aanbevelen...en Aub niet zomaar iets roepen...
Poster: TimmyV
DJADMIN, de monsterbeats hp is slechts 10 euro duurder dan de hdj2000 bij B*X.
Dan heb je ook nog de Solo(kleinere versie) voor 179.
shit die windhoos is toch een hopeloos OS, amai amai. Doet niet wat je vraagt, doet wat je niet vraagt ! Lang leve MacOS
Poster: TimmyV
Heb al bijna 5 maanden geen foutmeldingen gehad. Toevallig gebruik ik al 5 maanden OSX
Lang leve mac.
Gebruik Windows alleen nog om te gamen.
welke zender dan esmee ?
shit die windhoos is toch een hopeloos OS, amai amai. Doet niet wat je vraagt, doet wat je niet vraagt ! Lang leve MacOS
Poster: Dolivieira
Zit je nog steeds met Windows Vista te kloten dan Rodger. Ik heb hier windows 7 ultimate 64bit draaien. En ik heb mijn PC nog nooit zo snel zien draaien. Binnen 10sec is die opgestart. ?