De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! (20/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 27-08-2010 18:25
Zo dit is alweer deel 43.

De Late Leeuw is zoals de meeste waarschijnlijk wel weten, onze chatcorner!
Hier mag veel, maar niet alles. Dus toch nog even de regels.
- Geen spam
- Geen discriminatie
- Geen bitchfight
- Geen links naar webshops, de naam vermelden mag daarentegen wel zover ik weet.
- Geen msn taal. Gebruik gewoon even de ABC (Spellingscontrolle knopje voor de mensen die maar blijven vragen of ik geen ABN bedoel)Cool

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Link voor deel 12 tm 42

Kom zitten in de lounge en
praat met andere members

User edit by Esmee on 05-09-2010 @ 21:41:15 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! ??

Vote :   

Esmee    posted on 14-09-2010 21:11
Poster: mrmagix
Van accu gesproken, ben je tevreden over die van de 9700?
heb ook een 9000 gehad en die batterij was (als data aanstond natuurlijk) op een dag, max 2 dagen leeg.
Heb me daarom van case-mate een fuel holster gekocht maar dat maakte m'n blackberry zo maar eventjes dubbel zo dik!
'k hoop dat die van de 9700 daarop wel verbeterd is. Het kleinere toetsebord is toch eventjes wennen vind ik toch... Je merkt het wel goed

Goeie vriendin heeft 9700, binnen 20 uur is ie leeg, voor mij geen BB. Dat is inderdaad met 3g aan. Nee niet met wi-fi en bluetooth.
mrmagix    posted on 14-09-2010 21:20
Poster: Esmee

Goeie vriendin heeft 9700, binnen 20 uur is ie leeg, voor mij geen BB. Dat is inderdaad met 3g aan. Nee niet met wi-fi en bluetooth.

Hmmm, spijtig dat een gigantisch bedrijf als BB geen oplossing heeft voor dit soort problemen... buiten dan accessoires die veel te veel geld kosten en het mooie design toch wel verpesten.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 14-09-2010 @ 21:21:06 (1%)
Vassilli    posted on 14-09-2010 21:25
'BB' is geen bedrijf... Het is een model.
Laidback    posted on 14-09-2010 21:26
Poster: mrmagix
Van accu gesproken, ben je tevreden over die van de 9700?
heb ook een 9000 gehad en die batterij was (als data aanstond natuurlijk) op een dag, max 2 dagen leeg.
Heb me daarom van case-mate een fuel holster gekocht maar dat maakte m'n blackberry zo maar eventjes dubbel zo dik!
'k hoop dat die van de 9700 daarop wel verbeterd is. Het kleinere toetsebord is toch eventjes wennen vind ik toch... Je merkt het wel goed

zit nu op een engels netwerk, met volledige data aan, krijg elk uur meerdere emails binnen die?ik bijna allemaal beantwoord, zit veel op bbm, heb me wifi aan?en ik doe nu volgens mijn blackberry status app gemiddeld zon 32,6 uur met een volle accu.
ben er tevreden mee. me bold 9000 was binnen 15 uur leeg (op een goede dag)

een smartphone van tegenwoordig heeft zoveel functies en doedels dat je toch wel aan 1x per dag laden komt.
ookal zou mijn telefoon aan het eind van de dag niet leeg zijn, dan zou ik hem nog aan de lader hangen puur om te voorkomen dat ie ooit leeg gaat. en heb vrijwel altijd een travel adapter in me tas.

@ Esmee:. dan raad ik aan om op ebay punt com een Nokia 3310 te kopen Happy, laughing
(je zult niet veel telefoons met leuke functies vinden die eeuwen meegaan, en daarnaast ^^^^ above story ^^^)

Vassilli
lalalalalala

Ga es ergens anders miereneuke! bah Cool

User edit by Laidback on 14-09-2010 @ 21:28:53 (8%)
Esmee    posted on 14-09-2010 21:29
@Mrmagix, ik hoop voor je dat hij langer meegaat, maar ik denk dat je hem gewoon iedere nacht even moet opladen.

@Laidback, mijn Omnia 2 werkt gewoon 1 week lang zonder opladen.
Als ik heb hem voor het laatst vorige week vrijdag opgeladen zonder wifi te gebruiken, dus zit al in mn 2e week nu. Ik sms genoeg de hele dag door, ff fototje maken. Alleen even geen wifi/twitter/internet. maar met die dingen wel aan lukt mij 5 dagen iig met alles aan, en als ik er aan denk om mn wifi uit te zetten snachts zeker een week.
Vassilli    posted on 14-09-2010 21:31
@Laidback

Haha. Het is trouwens Mierenneuken met een 'n'.
mrmagix    posted on 14-09-2010 21:33
Poster: Vassilli
'BB' is geen bedrijf... Het is een model.

BlackBerry misschien??
BBB zou ik afkorten voor de bold Happy, laughing maar ja... Beetje onduidelijk

Poster:?Laidback
ik doe nu volgens mijn blackberry status app gemiddeld zon 32,6 uur met een volle accu

Okej, dat valt dan nog goed mee Happy, laughing, maar nog steeds zeker om de dag aan de lader! Zal ik maar overwegen een nieuwe fuel pack te kopen maar dan voor de 9700. Da's echt een aanrader Laidback! Check deze maar. De 2de en 3de zijn zo'n fuel packs. Da's gewoon opladen in je zak of aan je broeksriem en je kan weer verder :D
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Vassilli    posted on 14-09-2010 21:34
Nee ik bedoelde meer dat de Blackberry van RIM is. Maakt niet uit verder maarja :P
Laidback    posted on 14-09-2010 21:37
@Mrmagix, ik hoop voor je dat hij langer meegaat, maar ik denk dat je hem gewoon iedere nacht even moet opladen.

@Laidback, mijn Omnia 2 werkt gewoon 1 week lang zonder opladen.
Als ik heb hem voor het laatst vorige week vrijdag opgeladen zonder wifi te gebruiken, dus zit al in mn 2e week nu. Ik sms genoeg de hele dag door, ff fototje maken. Alleen even geen wifi/twitter/internet. maar met die dingen wel aan lukt mij 5 dagen iig met alles aan, en als ik er aan denk om mn wifi uit te zetten snachts zeker een week.

dan heb je wel een super accu Cool.
echt heel goed voor een Omnia 2!!
die van me huismaatje hier gaat max 3 dagen lang mee, met Push-mail maar een dag.
(edit, hij gaat em opsturen haha)

moet zeggen dat mijn blackberry in standby en af en toe een smsje ook 5 tot 7 dagen mee gaat.. maar daar koop je geen telefoon voor haha

User edit by Laidback on 14-09-2010 @ 21:42:11 (8%)
Tekhead    posted on 14-09-2010 21:38
Een nokia met een goede battery die je niet elke dag moet herladen Confused? Cool? Nokia een goede batterij ?Cool. Een gsm met goede en betrouwbare batterij, ?koop dan maar een Sony-Ericsson.

Btw: Ben naar voetbal aan't kijken Twente - Inter : 2-2, leuke match en gevleide tussenstand voor inter. Ik ben vanavond 100%Tukker Smile
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 14-09-2010 @ 21:40:10 (33%)
timmy90    posted on 14-09-2010 21:42
ik heb een nokia en mijn batterij gaat als ik niet teveel bel en toch wel h??l veel sms en die gaat 3-4 volle dagen en nachten mee...
Tekhead    posted on 14-09-2010 21:44
En als je wel veel belt ? En op internet ? koop dan maar extra batterij, of autolader Tim.

@Esm?e: Hoe verloopt je Duits nu ? En lekker uit eten geweest afgelopen W.E. meid ?
User edit by Tekhead on 14-09-2010 @ 21:46:19 (97%)
Esmee    posted on 14-09-2010 21:45
Nou Roger, mn vader zijn Nokia koelkast, uhhm ik bedoel de 6310

heeft echt een geweldige accu. Hij gebruikt nu 1 jaar een nieuwere maar hij mist zn ouwe nogsteeds. Die nieuwe gaat namelijk maar 1 week mee, en met bluetooth hele dag aan maar 3 dagen, en zn ouwe ging bijna 2 weken met, ookal stond de bluetooth altijd aan.

Jammer dat Twente niet meer voorstaat, ik hou niet van voetbal, maar ik mag t wel als twente wint.

iemand hier liefhebber van t programma oh Oh Cherso. Als ik iets humor vind, dan is het dat wel. Ik heb beiden afleveringen nu al stuk of 3-4x gezien, en t blijft zo mooi. Zeker als je zelf dan zo gaat lopen praten, zorgt voor een gezellige vrijdagavond met je vriendinnen haha :p hele avond haags doen.
Tekhead    posted on 14-09-2010 21:51
Nou Roger, mn vader zijn Nokia koelkast, uhhm ik bedoel de 6310

heeft echt een geweldige accu. Hij gebruikt nu 1 jaar een nieuwere maar hij mist zn ouwe nogsteeds. Die nieuwe gaat namelijk maar 1 week mee, en met bluetooth hele dag aan maar 3 dagen, en zn ouwe ging bijna 2 weken met, ookal stond de bluetooth altijd aan.

Jammer dat Twente niet meer voorstaat, ik hou niet van voetbal, maar ik mag t wel als twente wint.

iemand hier liefhebber van t programma oh Oh Cherso. Als ik iets humor vind, dan is het dat wel. Ik heb beiden afleveringen nu al stuk of 3-4x gezien, en t blijft zo mooi. Zeker als je zelf dan zo gaat lopen praten, zorgt voor een gezellige vrijdagavond met je vriendinnen haha :p hele avond haags doen.

Oh Cherso ken ik niet, maar hoop ook dat Twente wint, De Trainer is een Belg, en enkele ex spelers uit de Belgische competitie doet men sympathie naar Twente overhevelen uiteraard. Trouwens vind ik die Italiaanse ploegen helemaal niks, commedia-del-arte.

Ik kan je papa's heimwee heel goed begrijpen, want Nokia heeft vele gsm's gemaakt maar weinig goede, en die 63** serie was een goede reeks, heb deze trouwens ook gehad, goede batterij, leuk menu, aangenaam in hand en aan't oor, jammer dat ze dergelijke toestellen niet meer maken.
-FLoriZ-    posted on 14-09-2010 21:52
Ik heb een koekje wat met internet en bluetooth en veel smsen slechts 1 dag op een batterij werkt. Max.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
ThijsG    posted on 14-09-2010 21:52
Ja die ouwe nokia's krijg je niet op idd. Maar mijne is ong 8u max bij constant intensief gebruik.
Iig elke avond opladen(waardoor die alleen maar harder achteruit gaat...)

Die Torch ziet er btw wel errug mooi uit, kan me herinneren dat ik al vrij lang gelden een foto ervan zag, is die nu in NL uit of..?

@Vasilli over mierenneuken:
Cool

en tis Research in Motion, niet RIM:p

en Oh Oh Cherso is idd echt supervet!:D
User edit by ThijsG on 14-09-2010 @ 21:53:36 (11%)
Tekhead    posted on 14-09-2010 21:53
Poster: -FLoriZ-
Ik heb een koekje wat met internet en bluetooth en veel smsen slechts 1 dag op een batterij werkt. Max.

Koekje ?
-FLoriZ-    posted on 14-09-2010 21:54
Poster: Tekhead

Koekje ?
  Lg KP500/COokie.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Tekhead    posted on 14-09-2010 21:56
Ok, ga morgen terug een S-E kopen, heb nu een Samsung ter gebruik,? wat een klerezooi is dat, pfff
tek-zotic    posted on 14-09-2010 21:57
Poster: -FLoriZ-
Lg KP500/COokie.

mijn doet er 3 dagen mee met inet, bt en sms Happy, laughing
Mixt-Ape    posted on 14-09-2010 22:00
iPhone for the w-w-w-w-w-w-w-w-w-win.
Esmee    posted on 14-09-2010 22:02
Hebben jullie diploma's
'hmmm de diploma's die ik heb..... es ff denken.... ohja ik heb mn a en b zwemdiploma!'
'diploma's... k ben meer een praktijk mens...'
'ik heb mn veterstrik diploma! :D'
gegarandeerd lachen als je van dezelfde humor houdt als ik.
Echt t iq is echt niet hoger dan 80 geloof ik bij de meeste gasten... En die uitspraak Cool Niets tegen dialecten hoor, maar ik moet dr altijd nogal van lachen zegmaar, ik kan dr ook echt niet tegen als mensen Vlaams nadoen in mn klas.
'Ik moest dr bijna van wenen'
Daarna komt het Limburgs, brabants, boers, twens, plat amsterdams, rotterdams, heemsteeds, en nu dus ook het haags.

User edit by Esmee on 14-09-2010 @ 22:03:07 (4%)
Mixt-Ape    posted on 14-09-2010 22:02
Hahahahaha ja heb ik ook gezien, echt neergaan.

Wat een bende fucking retards!!!
User edit by Mixt-Ape on 14-09-2010 @ 22:03:11 (77%)
Esmee    posted on 14-09-2010 22:03
'ik vind mezelf wel mooier dan de gemiddeld man ja'
ThijsG    posted on 14-09-2010 22:07
Ik heb mn veterstrik diploma
niet gehaald. :p

Ik eet dan vaak kroketten en frikandellen
ik hou niet zo van vlees. :p

142 Users online: 17 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 13.619
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.686.571