Poster: mrmagix
Van accu gesproken, ben je tevreden over die van de 9700?
heb ook een 9000 gehad en die batterij was (als data aanstond natuurlijk) op een dag, max 2 dagen leeg.
Heb me daarom van case-mate een fuel holster gekocht maar dat maakte m'n blackberry zo maar eventjes dubbel zo dik!
'k hoop dat die van de 9700 daarop wel verbeterd is. Het kleinere toetsebord is toch eventjes wennen vind ik toch... Je merkt het wel goed
Poster: Esmee
Goeie vriendin heeft 9700, binnen 20 uur is ie leeg, voor mij geen BB. Dat is inderdaad met 3g aan. Nee niet met wi-fi en bluetooth.
Poster: mrmagix
Van accu gesproken, ben je tevreden over die van de 9700?
heb ook een 9000 gehad en die batterij was (als data aanstond natuurlijk) op een dag, max 2 dagen leeg.
Heb me daarom van case-mate een fuel holster gekocht maar dat maakte m'n blackberry zo maar eventjes dubbel zo dik!
'k hoop dat die van de 9700 daarop wel verbeterd is. Het kleinere toetsebord is toch eventjes wennen vind ik toch... Je merkt het wel goed
Vassilli
lalalalalala
Poster: Vassilli
'BB' is geen bedrijf... Het is een model.
Poster:?Laidback
ik doe nu volgens mijn blackberry status app gemiddeld zon 32,6 uur met een volle accu
@Mrmagix, ik hoop voor je dat hij langer meegaat, maar ik denk dat je hem gewoon iedere nacht even moet opladen.
@Laidback, mijn Omnia 2 werkt gewoon 1 week lang zonder opladen.
Als ik heb hem voor het laatst vorige week vrijdag opgeladen zonder wifi te gebruiken, dus zit al in mn 2e week nu. Ik sms genoeg de hele dag door, ff fototje maken. Alleen even geen wifi/twitter/internet. maar met die dingen wel aan lukt mij 5 dagen iig met alles aan, en als ik er aan denk om mn wifi uit te zetten snachts zeker een week.
Nou Roger, mn vader zijn Nokia koelkast, uhhm ik bedoel de 6310
heeft echt een geweldige accu. Hij gebruikt nu 1 jaar een nieuwere maar hij mist zn ouwe nogsteeds. Die nieuwe gaat namelijk maar 1 week mee, en met bluetooth hele dag aan maar 3 dagen, en zn ouwe ging bijna 2 weken met, ookal stond de bluetooth altijd aan.
Jammer dat Twente niet meer voorstaat, ik hou niet van voetbal, maar ik mag t wel als twente wint.
iemand hier liefhebber van t programma oh Oh Cherso. Als ik iets humor vind, dan is het dat wel. Ik heb beiden afleveringen nu al stuk of 3-4x gezien, en t blijft zo mooi. Zeker als je zelf dan zo gaat lopen praten, zorgt voor een gezellige vrijdagavond met je vriendinnen haha :p hele avond haags doen.
Poster: -FLoriZ-
Ik heb een koekje wat met internet en bluetooth en veel smsen slechts 1 dag op een batterij werkt. Max.
Poster: TekheadLg KP500/COokie.
Koekje ?
Poster: -FLoriZ-
Lg KP500/COokie.