De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! (2/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 27-08-2010 18:25
Zo dit is alweer deel 43.

De Late Leeuw is zoals de meeste waarschijnlijk wel weten, onze chatcorner!
Hier mag veel, maar niet alles. Dus toch nog even de regels.
- Geen spam
- Geen discriminatie
- Geen bitchfight
- Geen links naar webshops, de naam vermelden mag daarentegen wel zover ik weet.
- Geen msn taal. Gebruik gewoon even de ABC (Spellingscontrolle knopje voor de mensen die maar blijven vragen of ik geen ABN bedoel)Cool

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Link voor deel 12 tm 42

Kom zitten in de lounge en
praat met andere members

User edit by Esmee on 05-09-2010 @ 21:41:15 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! ??

Vote :   

EleMentcp    posted on 28-08-2010 00:17
@feestbeest
succes morgen, maar oldies feest jaren 60? hoe oud is publiek?
MaikThoma    posted on 28-08-2010 00:22
Waar is deel 41?Cool
User edit by MaikThoma on 28-08-2010 @ 00:22:51 (6%)
OneSixty    posted on 28-08-2010 00:29
Poster: Lilz
Waar is deel 41?Cool

'spooky soundtrack on'????? we don't speak about nr 41???????? 'spooky soundtrack off'
Limb-Girdle    posted on 28-08-2010 00:30
Wat zou een leven zijn zonder goudgele pretclinders?
Where the music meets the deejay!
OneSixty    posted on 28-08-2010 00:35
Poster: LimbGirdle
Wat zou een leven zijn zonder goudgele pretclinders?

nuchter!
User edit by OneSixty on 28-08-2010 @ 00:35:39 (14%)
TripleSpin    posted on 28-08-2010 00:37
Iemand nog interesse in nog een edit van one. Alleen deze is dan met gorillaz - feel good inc. Heb alleen niet de standaard track van one gebruikt. Even snel een simpele remix van gemaakt. Dus eigenlijk niet zoals degene die er nu al op staan.

Maar weet iemand nog een leuka activiteit voor morgen overdag?
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
TheDutchDecks    posted on 28-08-2010 09:30
ja vandaag staat Mysteryland op het programma Cool
Esmee    posted on 28-08-2010 09:51
Poster: Tekhead
Druk Esmee, verbouwingen, dan nog iemand met verhuis helpen, morgen avond feestje draaien, zondag hopelijk beetje kalmer en maandag weer aan de slag, want woensdag terug school voor oudste zoontje.
En met jou ? je bent lekker druk bezig zie ik zo.

Jah heerlijk druk, muziek produceren en boeken kaften tegelijkertijd...

En dan had mn pa nog 1 of andere villa gezien in de buurt waar hij vroeger woonde.. Dus daar moesten we ook weer heen om te kijken. Maar helaas.. Het feit dat er boven maar 2 slaapkamers zijn en beneden 2, maar de badkamer alleen boven zit, stond mn moeder niet zo aan Cool En om nou bovenop dat geld van t huis nog 2 ton verbouwingskosten toe tevoegen vond mn vader iets teveel van het goede.
Dus ik woon eigenlijk wel lekker hier, dicht bij school, anders moet ik iedere dag 15 minuten fietsen.. stel je voor dat ik nog gezond en fit word Cool

Zometeen weer tennissen voor t eerst sinds... 7 weken? Dusjah ik vermaak me wel. Op de tennisbaan hebben we al helemaal live mysteryland, dus dat komt goed!
Ywe    posted on 28-08-2010 10:23
ze hebben bij Mysteryland wel mazzel met weer nu of niet? Hier in Assen schijnt het zonnetje tenminste!

Baal wel dat ik er niet bij ben
Esmee    posted on 28-08-2010 10:36
Het is nu nog droog.. Ik hoop heel erg voor die mensen dat het droog blijft. Ze zijn gisteren en eergisteren de hele dag bezig geweest met het bos en het andere terrein droog te pompen... Anders had t hele feest niet eens door kunnen gaan want t hele terrein stond zo goed als onder water.
T-to-the-J    posted on 28-08-2010 10:54
Pfff niet klagen over een kwartiertje fietsen, ik moet 5 kwartiertjes fietsen naar school Winking my eye
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
delectro    posted on 28-08-2010 11:56
Mischien niet de juiste plek om het te vragen maar ik lees hier wel vaker mee en heb wel gezien dat je hier snel en goed geholpen word!

Ik heb een paar mixes op me computer staan waar bij elke mix een paar leuke nummers tussen, ik weet hier niet de naam en titel e.d van. Wat zou de makkelijkste manier zijn om ze eruit te kunnen halen en apart als mp3 op te slaan?
mischien hebben jullie een idee hoe dit het snelst kan!?

Ga de nummers trouwens niet gebruiken om te draaien, het is puur omdat ik dan alleen die stukjes leuk vind en alleen die nummers op me ipod zou willen hebben.

Hoop dat jullie even mee willen denken!

alvast bedankt.
feestbeest    posted on 28-08-2010 12:13
Poster: EleMentcp
@feestbeest
succes morgen, maar oldies feest jaren 60? hoe oud is publiek?

Het is heel verschillend, in het speciaal moet ik 60e jare draaien maar omdat er toch wel ook wat jong publiek komt ook nog gewoon beetje van die hedendaagse pop. Er lopen +-100man rond en het zijn mensen tussen de 30 en 60.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
XMatiC    posted on 28-08-2010 12:13
Morgen Adrenaline !
Ik heb er alvast zin in !
Spreakertjes wat harder +Muziek en los gaan op mijn kamer !
www.youtube.com/LennertDJ
Estacy    posted on 28-08-2010 13:08
dit kan ik dus niet hebben, kom ik eindelijk de per-fecte vinyl verzameling tegen, voor een mooie prijs, woont ie in Amsterdam....
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Mixt-Ape    posted on 28-08-2010 13:12
Gisteren beste gig ever. Koptelefoon jack van de mixer was kapot, geen monitors en als ik teveel bewoog of sprong sprongen mijn naalden van m'n platen.
T-to-the-J    posted on 28-08-2010 13:15
Klinkt goed! Winking my eye

Ok? dat lijkt me echt serieus kut, hoe beatmatch je eigenlijk als je geen hp heb?
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Mixt-Ape    posted on 28-08-2010 13:16
Dat vraag ik me ook af...
Estacy    posted on 28-08-2010 13:24
klinkt mooi verneukt... setje freefloats meenemen volgende keer!
over dat beatmatchen, als je monitors had dan kun je daarop nog een beetje mixen (dus platen erin gooien met de fader een klein beetje omhoog, publiek merkt het mischien niet, jij wel)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 28-08-2010 @ 13:26:24 (100%)
Mixt-Ape    posted on 28-08-2010 13:25
Nee, als ZIJ mij boeken moet IK geen materiaal meenemen.
feestbeest    posted on 28-08-2010 13:43
En terecht, tenzij het gevraagt wordt! Maar dan mag je ook zeker weten extra vragen!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Mixt-Ape    posted on 28-08-2010 13:47
Nee ik neem nooit materiaal mee, ben niet dat soort DJ.
DJADMIN    posted on 28-08-2010 14:19
Fuck, wilde ik net ll43 maken, had ik 41-42-43 gemaakt...dan was ik toch wel superpro geworden !!
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Esmee    posted on 28-08-2010 14:27
Poster: delectro
Mischien niet de juiste plek om het te vragen maar ik lees hier wel vaker mee en heb wel gezien dat je hier snel en goed geholpen word!

Ik heb een paar mixes op me computer staan waar bij elke mix een paar leuke nummers tussen, ik weet hier niet de naam en titel e.d van. Wat zou de makkelijkste manier zijn om ze eruit te kunnen halen en apart als mp3 op te slaan?
mischien hebben jullie een idee hoe dit het snelst kan!?

Ga de nummers trouwens niet gebruiken om te draaien, het is puur omdat ik dan alleen die stukjes leuk vind en alleen die nummers op me ipod zou willen hebben.

Hoop dat jullie even mee willen denken!

alvast bedankt.

Ff Audacity downloaden, is gratis gewoon even googlen.
Dan laad je de mix in. Zoek je het stuk op wat je wilt hebben. Selecteer het stuk wat je wilt hebben. (Of delete het stuk wat je niet wilt hebben dat kan ook).
Gewoon dat wat je weg wilt selecteren op en delete klikken Winking my eye
Dat wat je dan uiteindelijk overhoudt kun je opslaan als mp3/wav.
Je kan zoals ik al eerder zei ook gewoon iets selecteren en dan bestand selectie opslaan als wave/mp3 Winking my eye
delectro    posted on 28-08-2010 14:32
Begrijp ik het goed, kan je dan gewoon een stuk selecteren en opslaan als mp3 kiezen en veder gaan met het volgende stuk van de mix?

Ik heb dat vroeger wel eens gehad maar verwachte eigenlijk dat je dan alles moest wissen behalve wat je wou opslaan. En zo dus de mix elke keer opnieuw moest openen. Als je het nog snapt? haha

Bedankt voor de tip alvast!

80 Users online: 15 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 42.656
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.030