Poster: TH3llC
ben zelf ditjaar ook gestopt met school, maar het 7de jaar is je laatste jaar(denk ik toch)
zou stom zijn om nu op te geven, als je het echt echt niet ziet zitten kan je wel beter stoppen..
er echt tegen je goesting zitten heeft ook niet veel zin..
Poster: LimbGirdle
Zo eindelijk kan ik weer op DJResource, op de een of andere reden werd mijn ip adres iedere keer in de banlist gezet op het moment dat ik wilde inloggen. Dus nu is het eindelijk verholpen.?
Poster: Dj_Fantasy
@ Nicola:
Moet je even aan Xmatic vragen, hij komt er vaak mee in aanraking.
Poster: W.i.M
Waarschijnlijk heb je geprobeerd mobiel op djresource te komen. We denken aan een oplossing hiervoor.
Poster: niiicola
Met het merk Ibiza?
want 2x 600w + 1x 800w is toch aardig wat voor die prijs!
Waarschijnlijk heb je geprobeerd mobiel op djresource te komen. We denken aan een oplossing hiervoor.
Poster: LimbGirdle
Yep, ik heb inderdaad geprobeerd om mobiel de site te bezoeken... maar wat ik niet snap hoe je dan op de banlist gezet wordt?
Poster: niiicola
Met het merk Ibiza?
want 2x 600w + 1x 800w is toch aardig wat voor die prijs!
Inderdaad met het MERK Ibiza.
Ze hebben ook cd-speler kits enzo.
@ Nicola:
Moet je even aan Xmatic vragen, hij komt er vaak mee in aanraking.
Poster: Esmee
Nou, kijk als je vmbo only school heb, heb je maar 1 vd 4 jaren die scooters kunnen hebben. Bij ons 3 van de 6 jaren zegmaar, en bij de havo 2 van de 5, en mavo 1 vd 4. = rond de 3/8e die een scooter kan hebben. Ja tuurlijk heb je dan nog de zittenblijvers enzo...
Maar zo heb je iig meer mensen die een scooter zouden kunnen hebben...
Poster: ThijsG
Hmm ik weet niet hoor... ong net zo groot als de iPhone. Kan best toch??
Tenzij je hem graag uitgeklapt in je broekzak houdt.