De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! (12/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 27-08-2010 18:25
Zo dit is alweer deel 43.

De Late Leeuw is zoals de meeste waarschijnlijk wel weten, onze chatcorner!
Hier mag veel, maar niet alles. Dus toch nog even de regels.
- Geen spam
- Geen discriminatie
- Geen bitchfight
- Geen links naar webshops, de naam vermelden mag daarentegen wel zover ik weet.
- Geen msn taal. Gebruik gewoon even de ABC (Spellingscontrolle knopje voor de mensen die maar blijven vragen of ik geen ABN bedoel)Cool

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Link voor deel 12 tm 42

Kom zitten in de lounge en
praat met andere members

User edit by Esmee on 05-09-2010 @ 21:41:15 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! ??

Vote :   

Tekhead    posted on 06-09-2010 11:24
Poster: ccc
FF een vraagje voor mensen met een cybershot.

Ik hen een Sony Cybershot dsc-w300. Hierin gaat een Memory stick Pro duo. Nu wil ik graag extra geheugen aanschaffen. Nu vraag ik mij af als ik een Memory Stick Micro 16GB koop en daarvoor een Adapter Memory stick micro koop. Gaat dit dan gewoon werken??

yep, microkaartje in de adapter stoppen en dan die adapter in je toestel, dat werkt perfect.

Edit: ff m'n nieuwe avatar geupload, m'n 2 hartendiefjes, Eli & Levi
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 06-09-2010 @ 11:25:45 (17%)
Bartjens    posted on 06-09-2010 12:05
Leuk! Een CDJ-900 erbij thuis Cool?Ben er blij mee en scheeld weer cdtjes branden Cool

Ff een vraagje, ik heb sinds kort een autoradio met usb. Als ik op mijn macbook mp3's verwijder van een usb stick, blijven deze nog wel zichtbaar voor mijn radio. Weet iemand misschien een oplossing hiervoor?

www.djbrowbeat.com
TH3llC    posted on 06-09-2010 12:21
Poster: Tekhead

Edit: ff m'n nieuwe avatar geupload, m'n 2 hartendiefjes, Eli & Levi

leuke fotoSmile
hoe oud zijn ze?

heb me vandaag uitgeschreve in school,
lang over getwijfeld maar uiteidelijk toch gedaan
binnekort het leger in!
User edit by TH3llC on 06-09-2010 @ 12:22:24 (86%)
Mixt-Ape    posted on 06-09-2010 12:39
Kan je je niet gewoon niet inschrijven in plaats van je echt uit te schrijven?
qntr0l    posted on 06-09-2010 12:41
Poster: Bartjens
Leuk! Een CDJ-900 erbij thuis Cool Ben er blij mee en scheeld weer cdtjes branden Cool

Ff een vraagje, ik heb sinds kort een autoradio met usb. Als ik op mijn macbook mp3's verwijder van een usb stick, blijven deze nog wel zichtbaar voor mijn radio. Weet iemand misschien een oplossing hiervoor?

Je hebt die bestanden er met een Windows PC opgezet? Ik heb dit ook gehad met een USB stick. Ik heb toen de bestanden verwijdert met m'n Mac, maar er kwam maar geen ruimte vrij. Toen alle bestanden weer teruggezet vanaf de Mac op mijn USB stick, naar een Windhoos PC gegaan en daar alles verwijdert. Toen lukte het wel.
TH3llC    posted on 06-09-2010 12:51
Poster: Mixt-Ape
Kan je je niet gewoon niet inschrijven in plaats van je echt uit te schrijven?

ik was vanzelf ingeschreven
maar omdat ik vorig jaar het heel jaar ziek was moet ik dus mijn jaar overdoen
en ik was 2september nog eens gegaan voor de gezelligheid Cool(1 en 3 september had ik zowiezo geen school)
Bartjens    posted on 06-09-2010 13:04
Poster: qntr0l
Je hebt die bestanden er met een Windows PC opgezet? Ik heb dit ook gehad met een USB stick. Ik heb toen de bestanden verwijdert met m'n Mac, maar er kwam maar geen ruimte vrij. Toen alle bestanden weer teruggezet vanaf de Mac op mijn USB stick, naar een Windhoos PC gegaan en daar alles verwijdert. Toen lukte het wel.

Ze zijn inderdaad met een PC er op gezet. Ik zal de manier van jou eens proberen, bedankt.
Is er niet een manier om deze bestanden met een Mac eraf te halen?
www.djbrowbeat.com
Tekhead    posted on 06-09-2010 13:10
Poster: TH3llC

leuke fotoSmile
hoe oud zijn ze?

heb me vandaag uitgeschreve in school,
lang over getwijfeld maar uiteidelijk toch gedaan
binnekort het leger in!

De oudste gisteren 8, de jongste over 2 weken 1
ScottB    posted on 06-09-2010 13:39

Als ik bestanden van mijn usb stick op mijn mac verwijder, komen ze in de prullenmand. Pas als ik mijn prullenmand op mijn mac leeg, zijn de bestand van mijn usb stick en is er dus meer ruimte. Alleen verwijderen van je usb stuk is (bij mij) niet genoeg om ze eraf te halen. Ik hoop dat je probleem zo is opgelost Happy, laughing
pieterb    posted on 06-09-2010 13:55
heeft iemand ervaring met ping? (blackberry's)
k heb er een besteld (bold 9700) en vraag me af of dit net zo fijn werkt als sms'en enzo...
TH3llC    posted on 06-09-2010 14:03
ik denk dat ik perongelijk een topic report heb gedaan..
Bartjens    posted on 06-09-2010 14:38
Poster: ScottB

Als ik bestanden van mijn usb stick op mijn mac verwijder, komen ze in de prullenmand. Pas als ik mijn prullenmand op mijn mac leeg, zijn de bestand van mijn usb stick en is er dus meer ruimte. Alleen verwijderen van je usb stuk is (bij mij) niet genoeg om ze eraf te halen. Ik hoop dat je probleem zo is opgelost Happy, laughing

En die gaan we ook proberen, bedankt! Cool
www.djbrowbeat.com
Stefjuuh    posted on 06-09-2010 16:38
Omdat ik niet weet wie ik t beste van quoten..

Als je op een mac een bestand 'verwijderd', zet de mac enkel de snelkoppeling in de vuilnisbak.. Je verplaatst dus niets, daarom gaat t ook zo lekker snel! Normaal merk je daar niets van, maar op een USB stick wel. Hij zet gewoon de koppelingen in de vuilnisbak, en haalt de bestanden helemaal niet weg. Dat gebeurt pas als je de prullenbak leegt.
niiicola    posted on 06-09-2010 16:46

De oudste gisteren 8, de jongste over 2 weken 1

Nog gefeliciteerd dan!
Gewoon.
feestbeest    posted on 06-09-2010 17:48
Poster: Estacy

Ik heb een Slappa map, maar daar ben ik niet tevreden over (buitenkant laat los) dus toen ik een nieuwe map ging halen had ik verschillende keuzes: UDG, Reloop (ja, reloop), Zomo en Magma. uitendelijk voor een Magma 304 gegaan. geen seconde spijt van gehad. de Zomo en Reloop vertrouwde ik niet omdat ze van die ringen hadden om de bladen bijeen te houden (als in een klapper) en UDG was te duur. Die Magma kan ik je aanraden, genoeg ruimte, echt heel erg stevig, genoeg ruimte voor CD's en alles voelt kwalitatief. een nadeel, hij zal niet zo waterproof als Slappa's zijn, omdat de er aan de uiteindes van de ritsen openingen zijn.

Slappa waarvan de buitkant loslaat? Heb ik tot nu toe nog geen last van gehadtHappy, laughing. ?O trouwens, wel dat de print een beetje loslaat.(Toen hadt ie heel lang in de zon gelegen. Maar ik zal kijken naar die magmaHappy, laughing Dankje!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
mrmagix    posted on 06-09-2010 19:22
Laundry day was dik feestje! Spijtig van de overdreven drukte en dus ook de overdreven wachtrijen...
Filmpje van Boink Boink Stage:?
Link
Poging tot filmpje, youtube is weer illegal?
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 06-09-2010 @ 19:23:22 (33%)
Esmee    posted on 06-09-2010 19:24
Poster: Esmee
Ik stuur dr gemiddeld maar 200 per maand... ben ik nu geen echt meisjeConfusedCool

Poster: -FLoriZ-

Ik red er ruim 1500, als 't niet meer is.
Misschien moet je toch aan jezelf gaan twijfelen. Cool

He shit...
Maar ik heb dan wel een vreemd figuur voor een man hoor gok ik...
ccc    posted on 06-09-2010 19:46

yep, microkaartje in de adapter stoppen en dan die adapter in je toestel, dat werkt perfect.

Ok?, bedankt voor et antwoord.
-FLoriZ-    posted on 06-09-2010 19:55
Poster: Esmee

He shit...
Maar ik heb dan wel een vreemd figuur voor een man hoor gok ik...
  Ja een man met tett'n is inderdaad niet al te best. Tongue
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
ScottB    posted on 06-09-2010 20:49
Poster:?Stefjuuh

Als je op een mac een bestand 'verwijderd', zet de mac enkel de snelkoppeling in de vuilnisbak.. Je verplaatst dus niets, daarom gaat t ook zo lekker snel! Normaal merk je daar niets van, maar op een USB stick wel. Hij zet gewoon de koppelingen in de vuilnisbak, en haalt de bestanden helemaal niet weg. Dat gebeurt pas als je de prullenbak leegt.

Yeah, that 's what I said ...

En die gaan we ook proberen, bedankt! Cool

Gelukt?
User edit by ScottB on 06-09-2010 @ 20:50:05 (9%)
Tekhead    posted on 06-09-2010 21:07
Poster: niiicola

Nog gefeliciteerd dan!

zal ik aan onze Levi overmaken
User edit by Tekhead on 06-09-2010 @ 21:07:47 (4%)
Mixt-Ape    posted on 06-09-2010 21:08
Van mij ook he Roger!
Bootstrap    posted on 07-09-2010 01:25
Net te horen gekregen dat ik in de finale sta van de Strangerz DJ contest. 24 september in De Fabriek Eindhoven. Ik ben benieuwd, gaat om een resident plek bij Strangerz en nog wat vette dingenHappy, laughing
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Hardshort    posted on 07-09-2010 01:38
Netjes gedaan Happy, laughing

Wat zijn de overige vette dingen :P?
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl
timmy90    posted on 07-09-2010 01:57
Poster: Bootstrap
Net te horen gekregen dat ik in de finale sta van de Strangerz DJ contest. 24 september in De Fabriek Eindhoven. Ik ben benieuwd, gaat om een resident plek bij Strangerz en nog wat vette dingenHappy, laughing

proficiat!

134 Users online: 13 Guests (121 Unknown)
Pages generated today : 2.959
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.811.418