Poster: ccc
FF een vraagje voor mensen met een cybershot.
Ik hen een Sony Cybershot dsc-w300. Hierin gaat een Memory stick Pro duo. Nu wil ik graag extra geheugen aanschaffen. Nu vraag ik mij af als ik een Memory Stick Micro 16GB koop en daarvoor een Adapter Memory stick micro koop. Gaat dit dan gewoon werken??
Poster: Tekhead
Edit: ff m'n nieuwe avatar geupload, m'n 2 hartendiefjes, Eli & Levi
Poster: Bartjens
Leuk! Een CDJ-900 erbij thuisBen er blij mee en scheeld weer cdtjes branden
Ff een vraagje, ik heb sinds kort een autoradio met usb. Als ik op mijn macbook mp3's verwijder van een usb stick, blijven deze nog wel zichtbaar voor mijn radio. Weet iemand misschien een oplossing hiervoor?
Poster: Mixt-Ape
Kan je je niet gewoon niet inschrijven in plaats van je echt uit te schrijven?
Poster: qntr0l
Je hebt die bestanden er met een Windows PC opgezet? Ik heb dit ook gehad met een USB stick. Ik heb toen de bestanden verwijdert met m'n Mac, maar er kwam maar geen ruimte vrij. Toen alle bestanden weer teruggezet vanaf de Mac op mijn USB stick, naar een Windhoos PC gegaan en daar alles verwijdert. Toen lukte het wel.
Poster: TH3llC
leuke foto
hoe oud zijn ze?
heb me vandaag uitgeschreve in school,
lang over getwijfeld maar uiteidelijk toch gedaan
binnekort het leger in!
Ff een vraagje, ik heb sinds kort een autoradio met usb. Als ik op mijn macbook mp3's verwijder van een usb stick, blijven deze nog wel zichtbaar voor mijn radio. Weet iemand misschien een oplossing hiervoor?
Poster: ScottB
Als ik bestanden van mijn usb stick op mijn mac verwijder, komen ze in de prullenmand. Pas als ik mijn prullenmand op mijn mac leeg, zijn de bestand van mijn usb stick en is er dus meer ruimte. Alleen verwijderen van je usb stuk is (bij mij) niet genoeg om ze eraf te halen. Ik hoop dat je probleem zo is opgelost
De oudste gisteren 8, de jongste over 2 weken 1
Poster: Estacy
Ik heb een Slappa map, maar daar ben ik niet tevreden over (buitenkant laat los) dus toen ik een nieuwe map ging halen had ik verschillende keuzes: UDG, Reloop (ja, reloop), Zomo en Magma. uitendelijk voor een Magma 304 gegaan. geen seconde spijt van gehad. de Zomo en Reloop vertrouwde ik niet omdat ze van die ringen hadden om de bladen bijeen te houden (als in een klapper) en UDG was te duur. Die Magma kan ik je aanraden, genoeg ruimte, echt heel erg stevig, genoeg ruimte voor CD's en alles voelt kwalitatief. een nadeel, hij zal niet zo waterproof als Slappa's zijn, omdat de er aan de uiteindes van de ritsen openingen zijn.
Poster: Esmee
Ik stuur dr gemiddeld maar 200 per maand... ben ik nu geen echt meisje
Poster: -FLoriZ-
Ik red er ruim 1500, als 't niet meer is.
Misschien moet je toch aan jezelf gaan twijfelen.
yep, microkaartje in de adapter stoppen en dan die adapter in je toestel, dat werkt perfect.
Poster: EsmeeJa een man met tett'n is inderdaad niet al te best.
He shit...
Maar ik heb dan wel een vreemd figuur voor een man hoor gok ik...
Poster:?Stefjuuh
Als je op een mac een bestand 'verwijderd', zet de mac enkel de snelkoppeling in de vuilnisbak.. Je verplaatst dus niets, daarom gaat t ook zo lekker snel! Normaal merk je daar niets van, maar op een USB stick wel. Hij zet gewoon de koppelingen in de vuilnisbak, en haalt de bestanden helemaal niet weg. Dat gebeurt pas als je de prullenbak leegt.
En die gaan we ook proberen, bedankt!
Poster: niiicola
Nog gefeliciteerd dan!
Poster: Bootstrap
Net te horen gekregen dat ik in de finale sta van de Strangerz DJ contest. 24 september in De Fabriek Eindhoven. Ik ben benieuwd, gaat om een resident plek bij Strangerz en nog wat vette dingen