De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! (11/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Esmee    posted on 27-08-2010 18:25
Zo dit is alweer deel 43.

De Late Leeuw is zoals de meeste waarschijnlijk wel weten, onze chatcorner!
Hier mag veel, maar niet alles. Dus toch nog even de regels.
- Geen spam
- Geen discriminatie
- Geen bitchfight
- Geen links naar webshops, de naam vermelden mag daarentegen wel zover ik weet.
- Geen msn taal. Gebruik gewoon even de ABC (Spellingscontrolle knopje voor de mensen die maar blijven vragen of ik geen ABN bedoel)Cool

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Link voor deel 12 tm 42

Kom zitten in de lounge en
praat met andere members

User edit by Esmee on 05-09-2010 @ 21:41:15 (100%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner Deel 43! ??

Vote :   

Esmee    posted on 05-09-2010 21:40
Voor de geinteresseerden:

70 minuten lange mixtape voor in de auto, dus tikkie te commercieel naar mn zin, maar anders vindt mn zusje t niet leuk.

Tracklist
1.tim berg ? bromance
2.tomcraft ? loniless
3.inna ? hot (malibu breeze remix)
4.flow 212 ? ritmo du meu flow (ralvero remix)
5.chuckie ? aftershock
6.chocolate puma ? back home
7.ricky l ? born again
8.david guetta ? delirious (laidback luke remix)
9.adrian lux ? teenage crime (henrik b remix)
10.tv rock ft. rudy ? in the air
11.afrojack ft. eva simons ? take over controll
12.gabriel & caston ? soul (sunnery james & ryan marciano remix)
13.binglo players ? devotion
14.alvaro feat afrobros ? dubbelfris
15.quintino ft. mitch crown ? you cant deny (groovenatics remix)
16.yolanda be cool ? speak no americano
17.enur ? calabria (ralvero)
18.usher ? dj got us falling in love again
19.hardwell ? twilight
20.laidback luke ? till tonight (chris kaeser)
21.medina ? you and i
22.hardwell & funkadelic? get down
23.housequake ? shed my skin
24.dj gregory ? dama?s salon (mastisoul remix)
25.robin s ft. steve angello ft. laidback luke ? show me be love
26.mohombi ? bumpy ride (chuckie remix)
27.david guetta ? gettin over
28.george f ? goodmorning miami
29.shm ? one
30.chris kaeser ? who?s in the house
31.binglo players ? when i dip
32.dario nunez ? no puedo seguir
33.florida ? club can?t handle me
34.sidney samson ? riverside
35.riva starr ? i was drunk
36.the shapeshifters ? helter skelter
37.alp vs outwork ? fiesta elektronika (paolo aliberti remix)
38.dj monxa ? start to move (dance floor mix)
39.chelley ? took the night (alvaro remix)
40.kelly rowland ? commander
41.de bos ? on the run (ralvero get down remix)
42.david guetta ? everytime we touch (chuckie remix)
43.chuckie ? let the bass kick

Download en stream uiteraard op http://www.t3rribletwo.nl/
User edit by Esmee on 05-09-2010 @ 21:41:01 (8%)
ccc    posted on 05-09-2010 21:59
FF een vraagje voor mensen met een cybershot.

Ik hen een Sony Cybershot dsc-w300. Hierin gaat een Memory stick Pro duo. Nu wil ik graag extra geheugen aanschaffen. Nu vraag ik mij af als ik een Memory Stick Micro 16GB koop en daarvoor een Adapter Memory stick micro koop. Gaat dit dan gewoon werken??
timmy90    posted on 05-09-2010 22:05
een vraagje,

ik draai al een tijdje onder een naam, maar wil toch even jullie mening vragen,

dj t-traxx, vinden jullie dit wat?

de t van timmy Coolen traxx uitgesproken als track's,

graag jullie mening...
Xurion    posted on 05-09-2010 22:27
Niet erg orgineel
feestbeest    posted on 05-09-2010 22:47
Poster: Bootstrap

Ok cool zal het eens proberen Happy, laughing

Ik ben alweer wge bij me vader, dus kan pas weer over 3weken met logic pielen. Maar ik krijg het effect zegmaar niet in me project om het maar even te zeggen, als je bij de pianoroll noten gaat zetten blijfen die op ??n Ferq staan. Zou graag horen wanneer het jou wel lukt!

nog een klein vraagje btw, o 2 zelfs!
Vraag 1 is dj gerelateerdTongue.

Ik ga nieuwe cd mappen aanschaffen, ik heb al 1 slappa liggen voor house, nu wil ik nog een slappa voor hardstyle dat staat al vast. Alleen ik wil ook een map voor mijn Allround muziek(Top40 dit heb je nodig op basisschool feestjes muziek) ik zit zelf te denken aan een UDG 280holds, is dit een goede keuze? Ik hoor zowel positiefen als negatiefen verhalen over mapen van UDG.

Vraag 2.
Zijn hier gebruikers van een Blackberry curve 8520? Ik ben aan het overwegen om hem te kopen, maar hier hoor/lees ik ook positiefen/negatiefen verhalen over. ?En zijn er mensen die een Nokia E 71 hebben? Ik zit namelijk te twijfelen tussen die 2. Een BB blod 9700 gaat hem niet worden, is te duur. En als ik dan toch aan het vragen ben, stiekem lijkt mij de HTC Wildlife ook wel vet, heeft daar toevallig ook ervaring mee?

Ik ga deze week wel even nog langs de winkel en testenHappy, laughing
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
User edit by feestbeest on 05-09-2010 @ 22:55:34 (100%)
TH3llC    posted on 05-09-2010 22:51
Poster: timmy90
een vraagje,

ik draai al een tijdje onder een naam, maar wil toch even jullie mening vragen,

dj t-traxx, vinden jullie dit wat?

de t van timmy Coolen traxx uitgesproken als track's,

graag jullie mening...

persoonlijk vind ik het niet echt klinken..
ik zeg niet dat de naam echt slecht is
maar vind hem ook niet goed, zowat neutraal..
Estacy    posted on 05-09-2010 23:21
Poster: feestbeest

Ik ga nieuwe cd mappen aanschaffen, ik heb al 1 slappa liggen voor house, nu wil ik nog een slappa voor hardstyle dat staat al vast. Alleen ik wil ook een map voor mijn Allround muziek(Top40 dit heb je nodig op basisschool feestjes muziek) ik zit zelf te denken aan een UDG 280holds, is dit een goede keuze? Ik hoor zowel positiefen als negatiefen verhalen over mapen van UDG.

Ik heb een Slappa map, maar daar ben ik niet tevreden over (buitenkant laat los) dus toen ik een nieuwe map ging halen had ik verschillende keuzes: UDG, Reloop (ja, reloop), Zomo en Magma. uitendelijk voor een Magma 304 gegaan. geen seconde spijt van gehad. de Zomo en Reloop vertrouwde ik niet omdat ze van die ringen hadden om de bladen bijeen te houden (als in een klapper) en UDG was te duur. Die Magma kan ik je aanraden, genoeg ruimte, echt heel erg stevig, genoeg ruimte voor CD's en alles voelt kwalitatief. een nadeel, hij zal niet zo waterproof als Slappa's zijn, omdat de er aan de uiteindes van de ritsen openingen zijn.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
EleMentcp    posted on 05-09-2010 23:43
Poster: ccc
FF een vraagje voor mensen met een cybershot.

Ik hen een Sony Cybershot dsc-w300. Hierin gaat een Memory stick Pro duo. Nu wil ik graag extra geheugen aanschaffen. Nu vraag ik mij af als ik een Memory Stick Micro 16GB koop en daarvoor een Adapter Memory stick micro koop. Gaat dit dan gewoon werken??

poeh hoe oud is de camera als de camera meestal paar jaar oud is dan kan die een grote capiciteit niet trekken, maar anders zou dit gewoon moeten werken
-FLoriZ-    posted on 05-09-2010 23:44
Even een statement maken.
Ik hoor altijd gelul om me heen dat mannen niet snel terug smsen en er minstens een paar uur over doen. Nu goed, een paar uur is prima. Sommige chicks die ik ken presteren het echt om 3 dagen later nog 'ns te smsen en dan een heel uitgebreid antwoord te gaan geven op iets wat ik dan eigenlijk alweer was vergeten. Iemand die dezelfde ergernis heeft en ook vind dat vrouwen gewoon snel moeten leren smsen ( ze zijn er zo pro in, kennelijk alleen met elkaar ofzo. :') )
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
TH3llC    posted on 05-09-2010 23:49
Poster: -FLoriZ-
Even een statement maken.
Ik hoor altijd gelul om me heen dat mannen niet snel terug smsen en er minstens een paar uur over doen. Nu goed, een paar uur is prima. Sommige chicks die ik ken presteren het echt om 3 dagen later nog 'ns te smsen en dan een heel uitgebreid antwoord te gaan geven op iets wat ik dan eigenlijk alweer was vergeten. Iemand die dezelfde ergernis heeft en ook vind dat vrouwen gewoon snel moeten leren smsen ( ze zijn er zo pro in, kennelijk alleen met elkaar ofzo. :') )

ik vind dat de meeste vrouwen TE snel terug sturen, dan ben je iets aan het doen en voor je gsm tegoei wegsteekt kan je hem opnieuw pakken, en 9/10 staat er niet veel zinnig in maaja vrouwen heCool
timmy90    posted on 05-09-2010 23:54
Poster: TH3llC

ik vind dat de meeste vrouwen TE snel terug sturen, dan ben je iets aan het doen en voor je gsm tegoei wegsteekt kan je hem opnieuw pakken, en 9/10 staat er niet veel zinnig in maaja vrouwen heCool

+ 1
Dolivieira    posted on 06-09-2010 00:16
Ik doe gelukkig niet veel aan dat SMS en zeker ook geen twitter. Als ze me nodig hebben bellen ze maar.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
TH3llC    posted on 06-09-2010 00:32
ik bel ook liever, het is gemakkelijker en sneller,
je hebt 10 smsjes nodig voor wat je in 1min bellen kan zeggen
dj-zero    posted on 06-09-2010 01:19
Nouja blijkbaar ben ik hier dan de enige smsverslaafde jongen:$
Ik presteer het om soms de hele n8 door een sms te versturen binnen 2 minuten antwoord te krijgen, en dan ook weer binnen 2 minuten iets terug te sturen:x Heb dan ook sms blox maar deze ga ik waarschijnlijk ook nog dik overschrijden:x
Het klopt idd dat er vaak niet al te veel zinnigs instaat... maar ik vind het gewoon een heerlijk tijdverdrijf en het is altijd gezellig met de gene met wie ik het doe dusjaHappy, laughing
TH3llC    posted on 06-09-2010 01:21
Poster: dj-zero
Ik presteer het om soms de hele n8 door een sms te versturen binnen 2 minuten antwoord te krijgen, en dan ook weer binnen 2 minuten iets terug te sturen:x Heb dan ook sms blox maar deze ga ik waarschijnlijk ook nog dik overschrijden:x
Het klopt idd dat er vaak niet al te veel zinnigs instaat... maar ik vind het gewoon een heerlijk tijdverdrijf en het is altijd gezellig met de gene met wie ik het doe dusjaHappy, laughing

deed dit tot vorig jaar ook
en ben ik blij dat ik daar vanaf ben, begon me wat veel te kostenCool
mrmagix    posted on 06-09-2010 01:23
Hier heb je toch speciale abonnementjes voor? Heb zelf een abonnement speciaal voor sms'jes. Wil ik over mijn grens gaan moet ik eerst de volledige maand lang om de 8 seconden een berichtje sturen :D ik zit dus safe :p
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Bootstrap    posted on 06-09-2010 01:25
Poster: dj-zero

Moeten wel hele gezellige smsjes zijn dan Cool Ik stuur echt maar 150 smsjes per maand ofzo en ik bel eigenlijk ook niet zo veel. Ik las laatst toevallig in de KIJK dat Amerikaanse tieners (<18) gemiddeld 2779 smsjes per maand versturen Cool Belachelijk!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
Roov    posted on 06-09-2010 07:16
Ik stuur ook zo'n 2000 SMSjes per maand hoor Winking my eye
DjVictorF    posted on 06-09-2010 07:53
Zo, Rof.. wat is Belgi? ineens dichtbij! Ligt nu nog maar zo'n 800 meter bij me vandaan? Haha.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Esmee    posted on 06-09-2010 08:12
Ik stuur dr gemiddeld maar 200 per maand... ben ik nu geen echt meisjeConfusedCool
-FLoriZ-    posted on 06-09-2010 09:09
Poster: Esmee
Ik stuur dr gemiddeld maar 200 per maand... ben ik nu geen echt meisjeConfusedCool

Ik red er ruim 1500, als 't niet meer is.
Misschien moet je toch aan jezelf gaan twijfelen. Cool
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Roov    posted on 06-09-2010 09:21
Poster: DjVictorF
Zo, Rof.. wat is Belgi? ineens dichtbij! Ligt nu nog maar zo'n 800 meter bij me vandaan? Haha.

Vlaggetje staat er nog van toen ik in Antwerpen was, haha Winking my eye
TH3llC    posted on 06-09-2010 10:02
Poster: mrmagix
Hier heb je toch speciale abonnementjes voor? Heb zelf een abonnement speciaal voor sms'jes. Wil ik over mijn grens gaan moet ik eerst de volledige maand lang om de 8 seconden een berichtje sturen :D ik zit dus safe :p

ik had een abbonoment voor dat bellen voordelig was en smsen niet echt omdat ik veel moest bellen voor mn werk
Bootstrap    posted on 06-09-2010 10:48
Nouja ik mail ook veel vanaf mijn telefoon, misschien dat ik daarom zo weinig sms.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
TimmyV    posted on 06-09-2010 10:51
Poster: Bootstrap

Moeten wel hele gezellige smsjes zijn dan Cool Ik stuur echt maar 150 smsjes per maand ofzo en ik bel eigenlijk ook niet zo veel. Ik las laatst toevallig in de KIJK dat Amerikaanse tieners (<18) gemiddeld 2779 smsjes per maand versturen Cool Belachelijk!

Only in America. Stelletje gekken. Bij mij is het verschillend. Meestal rond de 400 de maand, maar heb ook maanden dat ik echt over de 1000 zit. 40-50 op een dag. Ziek ja!
Let's go f*cking mental

121 Users online: 19 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 66.031
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.802.546